Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Wskrzeszenie Polaroida

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar dzemski
    Mieszka w
    Lublin
    Siła reputacji
    123
    Moja galeria

Wskrzeszenie Polaroida

wskrzeszenie lub ostatnie podrygi. Myślę, że jednak to pierwsze. Ceny jakie przyjemne

http://www.the-impossible-project.com/

| OlyJedi Awatar rumpel
    Mieszka w
    Pierściec
    Siła reputacji
    37
    Moja galeria
    To bardzo dobra wiadomość Widać w dobie cyfry potrafi istnieć inne poletko fotografii. Skoro "Polaroid wiecznie żywy" to już spokojny jestem o fotografię analogową .

| OlyJedi Awatar Raven_Design
    Mieszka w
    Zawiercie
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Ech... całkiem miło.
    Sporo mam fotografii z Polaroida... większość sprzed 15 lat i starsze...
    To była istotnie kiedyś magia, a do tego zdjęcia były dość przyzwoitej jakości.
    W mojej szafie leży jeszcze nawet jeden Polaroid. Co prawda od tych 15 lat nie robił zdjęć i powątpiewam, czy byłby jeszcze w stanie, ale i tak trzymać go będę z sentymentu.
    Gorąco kibicuje "zmartwychwstałemu" Polaroidowi, a przede wszystkim ciesze się, że filmy znów będą względnie dostępne.
    .

Moderator Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Muminek
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Siła reputacji
    334
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Raven_Design Zobacz posta
    Ech... całkiem miło.
    Sporo mam fotografii z Polaroida... większość sprzed 15 lat i starsze...
    To była istotnie kiedyś magia, a do tego zdjęcia były dość przyzwoitej jakości.
    W mojej szafie leży jeszcze nawet jeden Polaroid. Co prawda od tych 15 lat nie robił zdjęć i powątpiewam, czy byłby jeszcze w stanie, ale i tak trzymać go będę z sentymentu.
    Gorąco kibicuje "zmartwychwstałemu" Polaroidowi, a przede wszystkim ciesze się, że filmy znów będą względnie dostępne.
    Czy jakość Twoich fotografii z Polaroida pogorszyła się w jakimś stopniu po tych kilkunastu latach?

piotrek204
    Gość