Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Jaki aparat "koncertowy" ? Min. 1000zł

Jaki aparat "koncertowy" ? Min. 1000zł

Witam. Zamierzam kupić aparat kompaktowy (wiem, że lepsza lustrzanka, ale jako że głównym celem jest używanie aparatu na koncertach, to to od razu dyskwalifikuje lustrzankę. z lustrzankami nie wpuszczają, z kompaktowymi już tak [chyba, że zabronia wnoszenia jakichkolwiek aparatow, ale jeszcze mi sie to nigdy nie zdarzylo]).

A jako ze jestem laikiem w tych sprawach, dlatego chcialbym sie was poradzic.

Aparat głównie bedzie uzywany podczas koncertow (nie, nie bede co dwa dni chodzil na koncerty po prostu pisze to dlatego, zebyscie wiedzieli, do czego ma mi najbardziej sluzyc, pod jakim wzgledem musi byc najlepszy taki aparat. bo do zwyklego uzytkowania to nadaje sie kazdy, ale do koncertow, juz nie :P)
    Mam co prawda w domu dwa aparaty, do zwyklych zdjec sa ok, ale na koncertach sa beznadziejne. Kupione pare lat temu, teraz juz sa beznadziejne, uszkodzone pare razy, szybko zzeraja baterie, maja malo pamieci itp. Zdjecia sa mega zamazane, dzwieku prawie wcale nie slychac, filmiki to kit... Wszystkie inne na yt amatorskie sa lepsze :P Dlatego chcialbym kupic jakis nowy, porzadny i w miare drogi aparat, glownie ze wzgledu na koncerty.

Chcialbym moc robic z daleka ostre fotki, bez zamazywania. Chcialbym tez miec dobry dzwiek, dobrej jakosci filmiki na ktorej slychac piosenki, a nie szum, ale filmy to drugorzedna sprawa. Najbardziej zalezy mi na zdjeciach. Zeby byly ostre, nie byly zamazane, zeby mozna bylo robic z oddali bardzo dobre fotki.