Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: B&H-sklep w ny,pomoc w wyborze filtra

| OlyJedi Awatar Lucas
    Mieszka w
    Rzym/Chicago
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

B&H-sklep w ny,pomoc w wyborze filtra

Witam...prosze o pomoc w wyborze filltra..jestem poczatkujacy w fotografi wiec kazda sugestia bedzie cenna...na dniach kupie obiektyw zuiko 14-54 II w amerykanskim sklepie B&H...skorzystam z okazji i kupie filtr ochronny, tylko mam dylemat jaki?myslalem np. o skylight tak do okolo 50$ (jak sie da to mniej)...ktory mozecie mi polecic z tych ktore zamiescilem w linku?chodzi mi o dobra jakosc w stosunku do ceny...bede wdzieczny za rade
    http://www.bhphotovideo.com/c/search...978+4294955266
    Pozdrawiam

| OlyJedi
    Mieszka w
    Galicja
    Siła reputacji
    32
    Moja galeria
    Nie ma potrzeby zakupu skylighta, to filtr leciutko ocieplajacy w gradacji A i B i chyba wartosci 1 i 2. Nie daj sobie tego wcisnac. kup lepszy filtr typu protect, lub UV jesli musisz. Sam jestem zwolennikiem stosowania fitrow ochronnych.
    Czesc.Ch.

| OlyJedi Awatar Lucas
    Mieszka w
    Rzym/Chicago
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Dziekuje za rade...wiem ze skylight odbiera troche jasnosci....a ktore filtry UV i polaryzacyjne polecicie z ponizszego linka.
    UV http://www.bhphotovideo.com/c/search...520+4294955266

Polar http://www.bhphotovideo.com/c/search...517+4294955266

Po kupnie obiektywu mam do dyspozycji ok. 100$,interesuje mnie dobra jakosc do ceny....nie wiem czy kupic 1 lepszy czy 2 tansze...bede wdzieczny za porade.pozdrawiam

| OlyJedi
    Mieszka w
    Galicja
    Siła reputacji
    32
    Moja galeria
    Klasyczny B+W, HOYA, Marumi. W sumie im drozszy tym lepiej, ale powyzej pewnej kwoty zysk jest niewielki.. Na pewno w 100 dolarach sie zmiescisz.
    Czesc.Ch.