Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Problem z autofocusem w trybie makro!

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    1
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Problem z autofocusem w trybie makro!

    Witam

    Mam takie pytanie bo jestem laikiem i może niektórym będzie się chciało śmiać ale zakupiłem nówkę E-420 i mam taki problem w trybie makro nie łapie ostrości na fotografowanym elemencie co przyznam szczerze w prywatnym E-510 mi się nie zdarzało. Oczywiście zauważyłem że można to obejść ustawiając punktowy AF.

    Więc moje pytanie brzmi czy to jest normalne czy jest to jakaś wada sprzętowa??

    Pozdrawiam
    Koniar
    Ostatnio edytowane przez Koniar78 ; 26.01.10 o 00:08

  2. #2
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.859
    Siła reputacji
    162
    Moja galeria
    Temat jakiś sensowny nadaj wątkowi :/

  3. #3
    OR | Honorowa wystawa Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar k@czy
    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    38° 59' 1.46" -94° 44' 16.274"
    Posty
    4.169
    Siła reputacji
    156
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Koniar78 Zobacz posta
    Witam

    Mam takie pytanie bo jestem laikiem i może niektórym będzie się chciało śmiać ale zakupiłem nówkę E-420 i mam taki problem w trybie makro nie łapie ostrości na fotografowanym elemencie co przyznam szczerze w prywatnym E-510 mi się nie zdarzało. Oczywiście zauważyłem że można to obejść ustawiając punktowy AF.

    Więc moje pytanie brzmi czy to jest normalne czy jest to jakaś wada sprzętowa??

    Pozdrawiam
    Koniar
    wiecej szczegolow poprosze: odleglosc do fotografowanego przedmiotu, , warunki oswietleniowe, jaki obiektyw, jaka ogniskowa, ostrzenie przez wizjer, czy tez LV.
    zmien tez tytul watku, jak mial na mysli grizz
    Upierdliwiec Forumowy nr 4142 | OR + + + + | Zlotowicz:0 | Poprawka:0 | DITL ++ | Autoban+| Honorowa Wystawa+ | Oplacone Skladki TWA+++++++

  4. #4