Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Jakiego pomiaru światła użyć w jakiej sytuacji ?

| OlyJedi Awatar dziekan
    Mieszka w
    Tychy
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria

Jakiego pomiaru światła użyć w jakiej sytuacji ?

witam jestem póki co amatorem z zapałem i E-500, 14-54, 40-150 oraz leżącym w szafie 14-45 :]. Szukałem na forum ale nie znalazłem satyfakcjonującej mnie odpowiedzi. Chodzi mi mianowicie, a może i innym również się przyda, żeby poznać jaki pomiar zastosować w najczęściej foconych sytuacjach aby nie popsuć fotki tj: krajobraz (nie wiem czy wpływ pogody ma znaczenie na wybór pomiaru), portret, wesele w kościele, sport. Jeśli w innych sytuacjach prosiłbym również o podanie. A może użyć jednego uniwersalnego dla wszystkich tych sytuacji i jakiego jak sie da? Fajnie by było jeśli znawcy tematu podaliby jak bawić się EV i w którą stronę korygować w poszczególnych warunkch.
    Pozdrawiam i dziękuej za pomoc.

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar lessie
    Mieszka w
    wrocław
    Siła reputacji
    31
    Moja galeria
    temat rzeka bez jednoznacznych rozwiązań.