Witam Wszystkich.Jestem początkujący w dziedzinie fotografiki,zdjęcia które chciałbym pokazacji w celu zasięgnięcia opini robiłem Sony 200Alfa z obiektywem 18-70mm.Czekam na wasze uwagi na temat moich pierwszych kroków.Dzięki
Witam Wszystkich.Jestem początkujący w dziedzinie fotografiki,zdjęcia które chciałbym pokazacji w celu zasięgnięcia opini robiłem Sony 200Alfa z obiektywem 18-70mm.Czekam na wasze uwagi na temat moich pierwszych kroków.Dzięki
MSZ
1 Szum wyszedł na czarnym niebie. Nie widzisz tego? Nieciekawe.
2 Fajne, ale jak centralnie, to niech budynek bedzie na środku kadru.
3 Bardzo mi się podoba. Uciąć krzak z lewej i łódkę z prawej? - takie moje "widzi mi się"
4 Nie wiem co chciałeś pokazać tym zdjęciem.
Według mnie najlepsza trójeczka. Pozdrawiam
2. oraz 3. jak dla mnie..!
Moja przygoda z morzem Kapitan I , II , V rejsu PBO
Dzięki za ocene,jaki błąd zrobiłem że tak szumi a na innych wyszło nie najgorzej?
Zmniejszaj zdjęcia do ok. 300kb i ok.800 pix na dłuższym boku.
Czy robiłeś zdjęcia ze statywu, czy podniosłeś iso, żeby skrócić czas? Szumy nie dodają niestety uroku. Drugie zdjęcie inaczej bym skadrowała, moim zdaniem jest trochę za dużo dołu, a za mało góry jest na zdjęciu - ulica nic nie wnosi, a wieżyczki przyciśnięte sa przez brzeg kadru.
Ciekawie wygląda to białe, osnieżone drzewo na ostatnim zdjęciu, kontrastujące z czarnymi drzewami, ale zmieniłabym kadr na pionowy, żeby w tle znalazła się cała baszta.
Mam na imię Agata, mam 19 lat, a moje wymiary to 90/60/90. Druga noga tak samo.
Zdjęcia robiłem ze statywu na samowyzwalaczu przy iso1200
Mariusz
Za te szumy odpowiedzialna jest czułość matrycy ustawiona na zbyt wysoką wartość 1200. Jeśli robisz zdjęcia ze statywu nie ma potrzeby skracania czasu podciąganiem iso, bo efekt tego jest taki jak u Ciebie na zdjęciach, czyli szum. Jeśli zależy Ci na krótkim czasie możesz go regulować przysłoną.
Więcej o zależnościach poczytaj np. tu: http://www.fotografia.kopernet.org/ekspozycja.html