Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: zdjęcia macro

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Ząbki
    Posty
    4
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    zdjęcia macro

    Witam serdecznie, jestem początkującą zarówno na forum jak i w dziedzinie fotografii. Fascynują mnie między innymi zdjęcia kropel rosy na roślinach itp, w których odbija się inny obraz. Mam pytanie czy chcąc robić takie zdjęcia ( wyczytalam ze najlepiej fotografowac krople nie mające wicej niż 1/2mm) obiektywem zuiko macro 50mm f2 nalezalo by dokupić jeszcze pierscienie posrenie lub adapter, ponieważ macro 50 mm ostrzy od 24 cm, wiec nie wiem czy nie jest to za duza odleglosc dla takich zdjec. Byc moze zle rozumuję, ale dopiero sie ucze i bardzo prosze o podpowiedź. Posiadam olympusa e 520. Pozdrawiam.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar jozinzbazin
    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki(okolice)
    Posty
    414
    Siła reputacji
    31
    Moja galeria
    Też chciałem poczytać troszke mądrych rad od doświadczonych kolegów,ale widzę,że chytrusy z nich.

  3. #3
    | OlyJedi Awatar Candela
    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Podhale
    Posty
    80
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    http://www.fototv.pl/wideo/wywiady/m...ski-macro.html
    proszę oglądnijcie sobie to co wyżej. ponadto były już posty zd70-300 z raynoksem. Jak znajdę to wam podrzucę link
    EPL-3 z kitami, 6D, 60D i sporo gratów do tego,

  4. #4
    | OlyJedi Awatar jozinzbazin
    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki(okolice)
    Posty
    414
    Siła reputacji
    31
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Candela Zobacz posta
    http://www.fototv.pl/wideo/wywiady/m...ski-macro.html
    proszę oglądnijcie sobie to co wyżej. ponadto były już posty zd70-300 z raynoksem. Jak znajdę to wam podrzucę link
    Fajny wykład,ze tak powiem.