Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 53

Wątek: machinery 1.1

  1. #11
    Konto PREMIUM Awatar MareckiMarek
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Radom
    Posty
    61
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Na stronie projektu dodałem instrukcję przetwarzania wsadowego.
    http://www.machinery.marekduda.pl/instruction01.php


  2. #12
    Konto PREMIUM Awatar MareckiMarek
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Radom
    Posty
    61
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Na stronie projektu jest wersja demo 1.4.9 usuwająca różne drobne błędy.

    www.machineryhdr.com

  3. #13
    | OlyJedi Awatar nyny
    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    5.144
    Siła reputacji
    200
    Moja galeria
    Podziekowac
    W tym miejscu ludzie chwala sie sprzetem... Ja nie mam czym
    Kanał IRC Olympus Club: http://webchat.freenode.net/?channels=olympusclub
    Tylko prawdziwi twardziele nie robia BACKUP'ów

  4. #14
    | OlyJedi
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    619
    Siła reputacji
    31
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez MareckiMarek Zobacz posta
    Na stronie projektu jest wersja demo 1.4.9 usuwająca różne drobne błędy.

    www.machineryhdr.com
    Popraw link.
    Powinno być www.machineryhdr.com
    Chyba
    Pozdrawiam, Andrzej.
    E-30 | ZD 12-60 | ZD 50-200 SWD | ZD 70-300 | Sigma 105 | Falcon 8 | sporo manualnych stałek M42

  5. #15
    Konto PREMIUM Awatar MareckiMarek
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Radom
    Posty
    61
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Na stronie projektu dodałem tutorial jak zostało wykonane to zdjęcie:


    http://www.machineryhdr.com/instruction.php

  6. #16
    Konto PREMIUM Awatar MareckiMarek
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Radom
    Posty
    61
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

    Zapraszam was na stronę offowej gry 'Distorted', polskiego projektu w klasycznym stylu 'point & click'. Jest mi tym bardziej przyjemnie że grafika do gry jest tworzona przy pomocy MACHINERY.

    Co do fabuły. Tak pokrótce o samym tle. W jednej z kopalni dochodzi do enigmatycznego wypadku. Potężne tąpnięcie wstrząsa całym miastem. Godzinę później teren zakładów górniczych zostaje zamknięty. Nikt nie może tam wejść i nikt nie może stamtąd wyjść. Niezwłocznie pojawia się wojsko, które obstawia tereny górnicze i... blokuje wyjazd z miasta. Zostaje ogłoszona godzina policyjna, odcięciu ulegają Internet i telefony. Jednocześnie nad głównym szybem pojawiają się potężne anomalia pogodowe, a w mieście dochodzi do serii dziwnych wypadków - nikt nie wie, czy są to zbiorowe halucynacje, czy też... rzeczywistość uległa załamaniu...


    Projekt:
    http://www.indiedb.com/games/distorted

    Facebook:
    http://www.facebook.com/Distorted.Game

  7. #17
    | OlyJedi Awatar micky
    Dołączył
    Jul 2005
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    471
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    program bardzo fajny idealny dla antytalentu GRAFicznego takiego jak ja
    czy na wersji demo są jakieś ograniczenia co do czasu korzystania?

  8. #18
    | OlyJedi Awatar enter
    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    215
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez micky Zobacz posta
    program bardzo fajny idealny dla antytalentu GRAFicznego takiego jak ja
    czy na wersji demo są jakieś ograniczenia co do czasu korzystania?
    tak, wersja wygasza w bliżej nie określonym terminie, pracuje tylko na jednym rdzeniu i ma ograniczenie na długim boku 1280pixli

    ja oryginał kupiłem za 49zł z kuponem promocyjnym i jestem zadowolony

  9. #19
    Konto PREMIUM Awatar MareckiMarek
    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Radom
    Posty
    61
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Na stronie projektu
    www.machineryhdr.com

    jest dostępna wersja 1.5 programu.

    Najważniejsze zmiany to całkowicie nowy sposób łączenia obrazów z bracketingu.
    Efekt jest na tyle dobry i naturalny że mapowanie tonów najczęściej nie jest zupełnie potrzebne, wystarczy po prostu wczytać serię zdjęć i zapisać na neutralnych ustawieniach żeby uzyskać świetny efekt naturalnego HDR.
    Zmniejszone zostało też zużycie pamięci co pozwala na wczytywanie obrazów o większych rozmiarach.

    Poniżej przykład jak w praktyce działa nowe łączenie obrazów.
    Cały efekt jest gotowy jeszcze przed mapowaniem tonów, wystarczy wczytać serię zdjęć i nic nie robić (ustawienia neutralne).

  10. #20
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar epicure
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    12.882
    Siła reputacji
    242
    Moja galeria
    Wygląda obiecująco. Aż się chyba skuszę na zakup, bo to, co kiedyś sprawiało mi frajdę (siedzenie nad każdym zdjęciem przez pół godziny w Photomatiksie) już mi się znudziło, a nawet zbrzydło. A ten program sprawia wrażenie prostego w obsłudze i to, co wypluwa na domyślnych ustawieniach chyba bardziej trafia w moje gusta, niż w przypadku innych programów, jakich próbowałem.
    www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.