
Zamieszczone przez
RadioErewan
Za dużo pracowałem na japkach by być czułym na marketing macowy. Nie da się ukryć, że podziwiam ich za umiejętność sprzedania drożej tego, co można kupić dużo taniej.
Pozdrawiam
Mistrzem marketingu jest Microsoft oraz HP. Znajdź mi "markowego" laptopa za 6500zł o takich parametrach i jakości wykonania jak poniższy MacBook Pro:
2.16GHz Intel Core 2 Duo
15,4" 1440 x 900
1GB memory
120GB HD
SuperDrive
ATI Mobility Radeon X1600 graphics 128MB SDRAM
IEEE 802.11b/g
Bluetooth
Dodaki przydatne i mniej przydatne

: pilot, wbudowana kamera iSight, klawiatura podświetlana od spodu z czujnikiem oświetlenia otoczenia.
Uważam, że Apple stało się przystępne jak nigdy dotąd. Porównywałem ceny MacBook'ów Pro z cenami laptopów SONY VAIO. SONY nie wypadło nadzwyczajnie, a przecież komputer Apple nie kupuje się wyłącznie dla konfiguracji, ale również dla systemu, obecnie Mac OS X v10.4 "Tiger". Mnie właśnie oprogramowanie szczególnie interesuje.
Pozdrawiam...
PS. Nie o laptopach jednak był temat, a za OT sry.