Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Wątek: E-500 czy FZ-50

| OlyJedi Awatar marecki
    Mieszka w
    Kielce
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria

E-500 czy FZ-50

Witam.
    Jestem amatorem w 100%. Potrzebuję wymienić aparat już dość wysłużony c4000z na...
    I tu jest pytanie: myślę o lustrzance e-500 + dwa obiektywy lub Panasonic FZ-50. Jakiś czas temu bez zastanawiania kupiłbym lustro ale.... ten Panasonic ma wszystko czego potrzeba. Przy fotografowaniu dziecka biebającego z szaloną szybkością wygrywa panasonic. Nie widzi mi się zmiana szkła co pare minut w terenie gdy ucieknie nieco dalej. Co myślicie?
    mente et malleo

| OlyJedi Awatar dka
    Mieszka w
    Łódź, Radomsko
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    czasem sie nie sugeruj moja odpowiedzia rozumiem, ze chcesz aparat pod katem malego. fajna sprawa. ale zamierzasz zorganizowac mu monitoring 24h?? co ty. dlatego ja mimo wszystko poszedl bym w lusterko. rozumiem, ze moze ci maly poginac na boki, ale mysle, ze jak sie postarasz mozesz go dogonic.
    jesli swoja sytuacje znasz dokladnie i ktorys wybor lepiej lezy ci na sercu to sie nie zastanawiaj tylko kupuj i rob zdjecia.

| OlyJedi Awatar marecki
    Mieszka w
    Kielce
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    Potrzebne mi raczej jakieś wieści bardzie w sprawach technicznych. Czy ktoś ma może jakieś doświadczenie z tym aparatem (FZ-50) ? Wiem że lustra mają o wiele mniejsze szumy przy wyższych ISO a nie ukrywam że sporo fotek robię w pomieszczeniach gdzie właśnie wyższe ISO może się przydać. No i jak się zachowuje lustro w takich sytuacjach? Chodzi mi o AF czy ostrzy bez problemu w powiedzmy pokoju z małą lampką?
    mente et malleo

| OlyJedi Awatar johan
    Mieszka w
    Siedlce
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    E-500 dual kit + w przyszłości FL-36.
    Ewentualnie wybaw Robina z kłopotu i weź jego e-300.
    E-620 | HLD-5 | 14-42 | 40-150 |