Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Witam Wszystkich i proszę o pomoc C-4000

Mieszka w
    Nowogard/Szczecin
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Witam Wszystkich i proszę o pomoc C-4000

Jestem amatorem fotografii, od niedawna znajduje się w posiadaniu aparatu Olympus C4000. Wiem, że moje pytania są dla Was błahostką, i nie sprawią żadnych trudności w podaniu rozwiązania, dlatego też proszę o pomoc!
    1 Niestety, ale nie bardzo wychodzą mi tzw. zdjęcia sportowe, prosiłbym o jakieś wskazówki jak zrobić zdjęcia np. poruszającego się samochodu?(długo to trwa i zazwyczaj nie zdążam uchwycić obiektu) A jaśniej, jak uchwycić samochód by był wyraźniejszy niż tło?
    2 Następny problem to zdjęcia w zaciemnionych pomieszczeniach, a mianowicie w dyskotece(wybieram się na studniówkę). Jak dobrać ustawienia, by zdjęcia były ładne?
    3 Jeżeli posiadam tuleje z filtrem, to przy każdorazowym włączaniu/wyłączaniu aparatu obiektyw musi się wysuwać i wsuwać ? (może jest to kwestia ustawień )
    4 Jak zapisać ustawienia aparatu (format, kompresja i lampa) by po wyłączeniu i włączeniu pozostawały bez zmian.

Tak przy okazji czy aparatem w/w jest możliwość zrobienia takiego zdjęcia;

1 http://www.car-sound.ch/realisations/marea/marea_5.jpg

| OlyJedi Awatar Arras
    Mieszka w
    Rzeszów
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    moim skromnym zdaniem :
    Niestety, ale nie bardzo wychodzą mi tzw. zdjęcia sportowe, prosiłbym o jakieś wskazówki jak zrobić zdjęcia np. poruszającego się samochodu?(długo to trwa i zazwyczaj nie zdążam uchwycić obiektu) A jaśniej, jak uchwycić samochód by był wyraźniejszy niż tło?