Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 133

Wątek: I jeszcze raz to samo-jaką lustrzanke wybrać

mini21
    Gość

I jeszcze raz to samo-jaką lustrzanke wybrać

Witam.

Wiem, wiem, temat ciągnął się już wiele razy, ale wole się dopytać.

Przyszedł czas w życiu, że czas odłożyć na półkę swój stary kompakt (5060) i zakupić nową lustrzanke.

I tu zaczyna się pewien dylemat....

Kasa ograniczona, więc trzeba się "gryźć" żeby nie przedobrzyć.

Myślałem nad E-300, E-330 lub E-500 (E-400 jest dla mnie za małe).

E-300 jest już trochę "stary" i nie wiem, czy jest sens w niego inwestować, dlatego na polu walki zostały te dwa.

E-330 jest prawie 1000 zł droższy, tylko że nie wiem za co (nie znam się).
    Prócz odchylanego monitora nie wiem czym się różni.

E-500 bardziej podoba mi się z wyglądu, ale nie to jest najważniejsze.

Dla mnie dużą role odgrywa wielkość i waga bo mam bardzo duże "rączki", a chciałbym czuć coś w rękach, ale bez przesady.

Pomożecie mi podjąć decyzje, pleze!

| OlyJedi Awatar grizz
    Mieszka w
    Kraków
    Siła reputacji
    164
    Moja galeria
    e-330 ,a też inną matrycę

Ale MZ wszystko to i tak to samo ;p jeżeli nie robisz zdjęć makro w ilościach zastraszających (bo tu LV się przydaje) to bierz e500.
    a za pozostały 1000zł kupisz lampę, albo drugie szkiełko.

Naprawdę nie ma się co puszką przejmować, bo z każdej możesz osiągnąć piękne zdjęcia/

Czyli podoba Ci się e500 to bierz jego i nie przejmuj się, że jakiś inny model coś tam ma, lub nie ma. Po prostu rób zdjęcia i czerp z tego radość.
    Nie zajmuję się już sprawami technicznymi forum. Prośba o zgłaszanie wszystkiego do Jacka.

| OlyJedi
    Mieszka w
    polska północna
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    mini21:

skoro uskładałeś kesz i padło na OLKA, to wydaj kesz raz a dobrze:
    - kup E-330 z racji 2-3 ktotnie niższych szumów niż w E-300/E-500 i możliwości kadrowania z dołu lub znad głowy;