Tak, używałem 40-150.
Tak, używałem 40-150.
E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R
Wczesniej juz pisalem - zrobilem ok. 80 fotek. Moglem nie trafic, to fakt. Ale przy tej ilosci statystycznie trafilbym jedna. A nie trafilem w zadna. Nie wiem, juz sie zaczynam zastanawiac powoli nad filtrem UV, bo wiekszosc fotek jest robiona na wys. od 1600, do 2200. Z braku laku czepiam sie takiej koncepcjiZamieszczone przez dka
![]()
Krotko (bo to OT) - to to cos, czym sie paralotnia (i ogolnie skrzydlo) sie zaczyna i czym sie konczyZamieszczone przez dka
![]()
jesli trudno utrafic jak to nazywacie - w pilota ja bym ustawial juz na cobadz, na niebo nawet i podjezdzac korekcja ekspozycji na +.
3+ koko dzambo i do przodu
Wlasnie o to chodzi. Robiac z gruntu, ze swiatlem, nie ma wiekszych problemow (czasami tylko jaja wychodza, jak paralotnia jest zrobiona z gevlanoru i slicznie swiatelko odbija - prawie jak lustro).Zamieszczone przez Piotr Grześ
A gostek tak wyglądał na ziemi. Podziwiałem go w locie, sam nie wiem czy bym w to wlazł, silnik jakoś nie bardzo chciał zaskoczyć, ale wreszcie poleciał i pewnie dobrze mu było.
E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R
He, he - DynamitZamieszczone przez Piotr Grześ
![]()
ps. taka ksywke ma ten gostek.
Niesamowite, znasz go?
E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R
Dla mnie obie foty są OK. IMHO mało istotne jest, czy lotniarz jest doświetlony (w tym przypadku). Ważny jest odbiór całej foty. I według mnie jest gitara. Lotniarz jest "sylwetkowy", niebo jest piękne i o to chodzi!!!
Gdybyś ustawił ekspozycję na paralotniarza, to wylazłyby ohydne przepały na niebie. A gostek jest i tak za mały, żeby coś z niego wykrzesać.
a co chciales doswietlic ta lampa, tego ludka oddalonego o 100 m od ciebie??? chyba ze wezmiesz jupitery ze stadionu![]()