Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Wątek: O świcie fajna góra i Adrian mnie zniewala

  1. #41
    excel
    Gość
    Witam,

    Duzo zostalo powiedziane na temat Tadeuszowych zdjec. Emocji co niemiara, wypowiedzi zgodne z Tadeusza przeslaniem, jak I te przeciwne.
    Kazdy z interlokutorow wypowiadal sie na temat tresci tych zalosnych, moim zdaniem, reklam. Tadeusz przekazal, szczegolnie na pierwszej fotce, cos bardzo waznego, mianowicie dbalosc o powabna panienke z nogami po pas, prawdopodobnie tez zadbano o dobry technicznie obraz, nikt jednak nie pomyslal o wyborze miejsca, w ktorym ta reklama ma zaistniec. Zwroccie uwage na otoczenie: brudna elewacja budynku, szopka sluzaca za kiosk a w tle dziewczyna Adriana laszaca sie do potencjalnego klienta.
    Druga fotka oprocz przyblizenia nam struktury rajstop i blysku oczu modelki, obnaza sasiedztwo kolejnych reklam – wynik bezmyslnosci i watpliwej elegancji. Towarzyszace wszystkiemu graffiti promujace tatuaze, jest oplakanym dowodem niechlujnosci i niedbalstwa osob odpowiedzialnych za promocje, a i producentowi jest raczej wszystko dookola, w jakim miejscu jego produkty sa promowane.
    Zwroccie tez uwage na pozostale straszliwosci, takie jak: zakala prawie ze kazdego polskiego budynku – skrzynka od elektryki, reklama satanistycznego zespolu, jakies popluczyny muzyczne itp.
    Lewa strona sciany informuje o komisie i sprzedazy z drugiej reki.
    Tandetne to wszystko, brzydkie, a miedzy tym rozneglizowana panienka rownie tandetnie promujaca rajstopki Adriana.

    Ktos wspomina o “billboardowej normalce” naszej wspolczesnosci. Moze I tak jest, co wcale nie znaczy, ze jest ladniej, ze jest przyjemniej, ze wrazliwosc estetyczna sie poprawi, I ze moze dzieki temu znikna na stacjach benzynowych pracownice w mini spodniczkach, koronkowych bluzkach z dekoltem do pepka I w siatkowych rajstopach Adriana.

    Nie zycze nikomu wjechac do obcego miasta z koniecznoscia odnalezienia ulicy czy firmy bez pomocy nawigacji. Jestem pewien, ze niejeden zginie w tandetnym, odpychajaca brzydota estetyczna i zabalaganionym, niechlujnym widokiem polskich miast I miasteczek.

    Pozdrawiam,
    excel

  2. #42
    | OlyJedi Awatar dka
    Dołączył
    Aug 2005
    Mieszka w
    Łódź, Radomsko
    Posty
    1.025
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    ale zesta sie ozbujali.. <ojejciujejciu>

    nie bede pisal o estetyce ani architekturze naszych miast i wsi, ale napisze o adrianie

    pojmowanie skutecznosci reklam. bodajze dinx napisal, ze to chybiony pomysl z ta reklama, bo jego kobieta nie zwraca na nia uwagi. uwazam, ze w zamysle wszystko gra i buczy az chuczy, bo rozkminilismy juz ze to mezczyzni sa docelowymi odbiorcami reklamy tych rajtek. idac ta droga - mozna wymieniac transwestytow, fetyszystow, *********** (cenzura polityczna), i innych, ale wymienmy w tym miejscu hetero samcow, ktorzy swoim zenszczynom beda adriany kupowac. to chyba byl cel tej reklamy. slusznie zauwazono, ze kobitek 'seksualne reklamy' nie ruszaja. byc moze jakosc "adriana" kazda kobitka zna, i nie kupuje, wiec trzeba uderzyc z drugiej manki:> strzeszmy sie.

  3. #43
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Rafał Czarny
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Krakowie
    Posty
    8.679
    Siła reputacji
    114
    Moja galeria
    Ja myślę, że reklama Adriana chyba nie trafiła w target (jest takie obrzydliwe słowo). Rajtek - srajtek nie kupują mężczyźni!!!!!! Lachony se same kupują. Nie poczyniłem w tej materii jakiś poważniejszych badań, ale tak mię się zdaje. Faceci swoim kobitkom kupują kwiaty, ale rajtki i podpaski same se kupują!!!!!!!!!!!!! Więc pokazenie seksownej lalki niekoniecznie jest trafionym pomysłem, bo na kobiety to nie działa. Chyba...
    gAlErIa czArNeGo
    oPoWiEm wAm o mArKu
    Pampalini, łowca stworzeń, wypier..lił się o korzeń.

  4. #44
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jan 2004
    Posty
    3.803
    Siła reputacji
    198
    Moja galeria
    agapiet,
    Wspaniala motywacja do obfitych zakupów - obfity damski biust. Tandetne liternictwo, niedbala kompozycja, ale nic to. Damski biust, to sprawdzony wabik, przecież to jest u homo sapiens odwieczny symbol zdrowia, cycate kobiety, to dla przybysza oznaka obfitości terenów, na których mieszka plemię, symbol płodności oraz zdrowia potomstwa. To jest czysto instynktowny bodziec, odbierany zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety. Taka reklama, to jest również pewna gra na archetypie ludzkiego postrzegania świata.
    Piekne i fotogeniczne są cienie na Twojej fotce.

    excel,
    Na drugiej mojej fotce widać bałagan i niechlujstwo. Mimo, że ostatnimi czasy w kraju nastąpiła pod tym względem olbrzymia poprawa i sprawy idą do przodu, to jakakolwiek publiczna dyskusja o tym jest źle odbierana, ponieważ zawiera nieodłacznie problem winy i odpowiedzialności, a to są na dzisiaj jeszcze sprawy bardzo trudne do przełknięcia i często wywołują obrazanie się i pomówienia o niepolskość tych, którzy ośmielają się, jak powtarzają przeciwnicy dyskusji, "kalać własne gniazdo".
    Pzdr, TJ

  5. #45
    excel
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Tadeusz Jankowski
    agapiet,
    Wspaniala motywacja do obfitych zakupów - obfity damski biust. Tandetne liternictwo, niedbala kompozycja, ale nic to. Damski biust, to sprawdzony wabik, przecież to jest u homo sapiens odwieczny symbol zdrowia, cycate kobiety, to dla przybysza oznaka obfitości terenów, na których mieszka plemię, symbol płodności oraz zdrowia potomstwa. To jest czysto instynktowny bodziec, odbierany zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety. Taka reklama, to jest również pewna gra na archetypie ludzkiego postrzegania świata.
    Piekne i fotogeniczne są cienie na Twojej fotce.

    excel,
    Na drugiej mojej fotce widać bałagan i niechlujstwo. Mimo, że ostatnimi czasy w kraju nastąpiła pod tym względem olbrzymia poprawa i sprawy idą do przodu, to jakakolwiek publiczna dyskusja o tym jest źle odbierana, ponieważ zawiera nieodłacznie problem winy i odpowiedzialności, a to są na dzisiaj jeszcze sprawy bardzo trudne do przełknięcia i często wywołują obrazanie się i pomówienia o niepolskość tych, którzy ośmielają się, jak powtarzają przeciwnicy dyskusji, "kalać własne gniazdo".
    Pzdr, TJ

    agapiet, Tadeusz,

    nic dodac, nic ujac. Bardzo trafnie zauwazona kolejna glupota tych, ktorzy o czyms decyduja, z jakiegokolwiek wzgledu. Niewazne, czy cos jest estetyczne, czy odzwierciedla prawde, czy tez wodzi za nos klienta, wszystko to jest niewazne, bo jakis dupek wymyslil, a wielbiciel glupoty zaakceptowal. Malo tego, to spoleczenstwo nie reaguje na to, przyjmuje z opuszczonymi rekami z bezradnosci wobec waznych.
    Jeszcze w zadnym kraju nie widzialem tyle nagiego, wyzywajacego kobiecego ciala na codzien, w miejscach publicznych, w kioskach, supermarkietach, stacjach benzynowych, jak w katolickiej Polsce. Kraj absurdu, absurdu, ktoregos juz z kolei.

    Tadeusz zgadzam sie z Toba absolutnie, ze mnostwo spraw poszlo do przodu. Sa ludzie, ktorzy wiedza, jak powinno byc i doprowadzaja sprawy do konca. Wykonuja projekty przemyslane, z wizja dalekiej przyszlosci, jednak wielu jest jeszcze takich, ktorzy sa przekonani , ze np. ogromny billboard cycatej blondynki bardziej swiadczy o ekonomicznym rozkwicie tego kraju, niz starannie przystrzyzony trawnik miejski, klomb kwiatow czy aleja drzew.
    Sadze, ze przede wszystkim ci, ktorzy glosno wypowiadaja swoje oburzenie na temat spraw wszystkich nas dotyczacych, sa bardziej Polakami, niz milczacy dla swietgo spokoju.

    pozdrawiam,
    excel

  6. #46
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jan 2004
    Posty
    3.803
    Siła reputacji
    198
    Moja galeria
    excel,
    Piszesz jasno. Podzielam.
    Przystrzyzone trawniki, ladne tynki, dachy, płoty, alejki, czyste ubikacje i dotrzymywanie slowa bardziej się licza niż ogromniaste bilboardy. Jesli chodzi o goliznę kobiecą, to im dalej na Wschód, tym wieksza panuje dowolność.

    Nawiasem mówiąc, myślenie niektórych jest bardzo dwoiste. Przykład. Gdy w Niemczech zaprezentowano klip reklamowy sieci hipermaketowej "Media Markt", w którym była aluzja, co do klientów Polaków zdolnych do wielu sztuczek, to natychmiast, ale to błyskawicznie podniosły sie protesty w calej Polsce i fala oburzenia przeszla od Baltyku do Tatr (jak najbardziej slusznie i ciesze sie, ze reakcja była natychmiastowa, bo taka jest bardzo skuteczna). Gdy początkowo autorzy tych reklam twierdzili, że jest to tylko chwyt reklamowy - taka aluzja wzmacniająca zainteresowanie zakupami, to noże się nam otwierały w kieszeni (bardzo słusznie) i nikt nie akceptował takich tłumaczeń typu - "gościu, to tylko marketing, reklama musi być skuteczna, nie rozumiesz tego?"

    Jest bardzo ciekawe, ze w stosunku do golizny (przyznaję, że nie jest to problem tak drastyczny, jak ksenofobia i nienawiść) ten sam argument u niektórych ludzi ma pełną rację bytu, jest wystarczająco mocny, stuprocentowy, wyjaśniający wszystko - cel i środki jego osiągnięcia sa niekwestionowalne, koniec dyskusji. Biorąc powyższe pod uwagę, czy tu jest jakaś sprzeczność w argumentacji? Czy sa to dwie różne miary w osądzaniu filozofii działania ludzi z branży reklamowej?
    Pzdr, TJ

  7. #47
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    531
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    postaram się na dniach (jak przyjdzie nowy aparat) zrobić zdjęcie bilbordowi na dworcu PKP w Bydgoszczy, reklama dośc bulwersująca... ale tylko lokalnych mieszkańców, przyjezdnego nie kole w oczy i co najważniejsze: nie ma golizny i nic podobnego. Będzie to przykład lokalizacji reklamy z wykorzystaniem lokalnego symbolu w celu zdobycia klienta, niestety godząc w symbol miasta.
    Olek C-5060WZ, Canon EOS 400D, olek SP-320 i C-765
    GG 3520341, TLEN: nimizt1@tlen.pl
    www.michalmilde.pl

Podobne wątki

  1. las nad Drawą o świcie - lato
    By zbikot in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 9.11.06, 09:34
  2. Dla mnie nowość.... ale piszę że tylko dla mnie :)
    By Dorian_30 in forum Cyfrowa ciemnia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 4.01.05, 02:59

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.