Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Panorama OLYMPUS

  1. #11
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    skow, opieram sie na tym ze maksymalna pojemnosc "od producenta" wynosiła 128 MB a napisałem ze NIE ZNAM przypadku oraz metody powiekszenia, co nie oznacza ze takowego nie ma, tyle ze widocznie wymaga albo ryzyka (mozliwosc uszkodzenia karty) albo wiekszej wiedzy z zakresów pozafotograficznych

  2. #12
    | OlyJedi Awatar skow
    Dołączył
    Dec 2005
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    1.087
    Siła reputacji
    29
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez qwerty
    skow, opieram sie na tym ze maksymalna pojemnosc "od producenta" wynosiła 128 MB [...]
    "Producent" łącznie z Fuji niepotrzebnie bawi sie głupotami. Jak widać nie wyciągnął wniosków z lekcji o SM i teraz na siłę forsuje xD, która jak się okazuje też jest niewypałem.

  3. #13
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    dlatego nie kupiłem zonie aparatu który uzywa tych kart pomimo ze aparat sam w sobie uwazałem za całkiem niezły

  4. #14

    Dołączył
    Oct 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Panowie, wydaje mi sie, ze szkoda czasu na spieranie sie czy da sie te pamieci powiekszyc czy nie. Problem w tym, ze dostep do nich jest juz bardzo ograniczony i jesli uda sie kupić to po wielkim wysiłku to ryzyko "dłubania" w tym jest jak mi sie wydaje jest ogromne, bo jak sami piszecie istnieje mozliwośc uszkodzenia. Ja bedę szczęśliwy jesli uda mi sie dokupić jeszcze ze dwie moze trzy sztuki i nawet jestem gotów zrezygnowac z funkcji panoramy byle działały w pozostałych funkcjach.
    Gdzies kiedys chyba na Allegro znalazłem faceta który ogłaszał, ze naprawia te karty i przywraca panorame, ale w to naprawianie trudno mi uwierzyć, choc podobno Polak potrafi.
    W Polsce nie mozna tylko wygiąć w rękach hełmu wojskowego na lewą strone więc moze karty da sie naprawić, ale nie posiadam, zadnej do takiego działania.
    Naprawianej raczej też nie kupię.
    Swoja drogą to nurtuje mnie takie pytanie (bardziej do producenta ) czemu Olympus wiedząc, ze starszy sprzet jest ciągle w uzyciu i ma sie dobrze nie zadba o to aby takie pamieci były jednak dostepne przynajmnie w firmie. Napewno w ten sposób zaskarbiliby sobie wdzięczność wielu starych klientów. No ale to ich problem.
    To tyle.
    Pozdrawiam
    franciszek

  5. #15
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    1. Nikt sie nie spiera o cokolwiek
    2. Firmie zalezy aby kupowano aktualnie lansowany sprzet a nie inwestowano w starocie tym bardziej ze czasem te starocie lepiej sie sprawują od nowosci które będą wymagały szybszej wymiany
    3. To nie ich problem ale jak widac Twoj
    Pzdr.

  6. #16
    | OlyJedi Awatar skow
    Dołączył
    Dec 2005
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    1.087
    Siła reputacji
    29
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Franciszek
    Gdzies kiedys chyba na Allegro znalazłem faceta który ogłaszał, ze naprawia te karty i przywraca panorame, ale w to naprawianie trudno mi uwierzyć, choc podobno Polak potrafi.
    Naprawianej raczej też nie kupię.
    Można naprawić, sam naprawiłem.
    "Uszkodzenie" panoramy to nie jest uszkodzenie fizyczne (można to porównać ze sformatowaniem dysku) lecz usunięcie z karty pewnej informacji. Przywracając tą informację (a konkretnie przestawiając pewnien bajt z "0" na "1") przywraca się funkcję panoramy.

    Cytat Zamieszczone przez Franciszek
    Swoja drogą to nurtuje mnie takie pytanie (bardziej do producenta ) czemu Olympus wiedząc, ze starszy sprzet jest ciągle w uzyciu i ma sie dobrze nie zadba o to aby takie pamieci były jednak dostepne przynajmnie w firmie. Napewno w ten sposób zaskarbiliby sobie wdzięczność wielu starych klientów. No ale to ich problem.
    A mnie nurtuje pytanie czemu Olympus jest na tyle złośliwy, że blokuje w firmwarach aparatów funkcję panoramy dla kart innych producentów.

  7. #17

    Dołączył
    Oct 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez qwerty
    1. Nikt sie nie spiera o cokolwiek
    2. Firmie zalezy aby kupowano aktualnie lansowany sprzet a nie inwestowano w starocie tym bardziej ze czasem te starocie lepiej sie sprawują od nowosci które będą wymagały szybszej wymiany
    3. To nie ich problem ale jak widac Twoj
    Pzdr.
    Ad1-.to cieszę sie, ze nikt sie nie spiera o cokolwiek.
    Ad2.- czułem, ze właśnie taka wypowiedź pdanie
    Ad3- moim problemem jest tylko trudnośc z kupieniem karty, a ich to, że nie dbaja o mnie
    czytaj o nas co jak blizsza lub dalsza przyszłośc pokaze żę gdzieś sie im to tam zemści.
    Osobiście zycze tej firmie jak najlepiej i mam dla niej pełna sympatię.

  8. #18

    Dołączył
    Oct 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    [quote="skow"]
    Cytat Zamieszczone przez Franciszek

    A mnie nurtuje pytanie czemu Olympus jest na tyle złośliwy, że blokuje w firmwarach aparatów funkcję panoramy dla kart innych producentów.
    Mysle, że blokowanie panoramy dla kart innych producentów to to samo co simloki w telefonach komórkowych. Ludzie i tak to obchodzą a blokujący sami siebie osmieszają.
    Masz kupic sprzet i wyposaźenie tej firmy i koniec.
    Durne bo durne ale jest stosowane
    To ma zatrzymać klienta przy jednej marce. Rzeczywistość pokazuje co innego i wszystko jest OK.

  9. #19
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    koncze udział w tym wątku ale ze poruszyłes temat sympatii do firmy to coz... nie bede ukrywał ze ja miałem wielką kiedy wysłałem pierwszy swoj C4000Z (na gwarancji) do sprawdzenia 3 lata temu a oni bez słowa zaskoczyli mnie wymianą matrycy.
    No ale zmieniają sie ludzie, zmienia sie firma. Miałem niedawno problem z migawką. Zadzwoniłem do Olympusa z prosą o pomoc. Poinformowano mnie ze ze ich "minimalny koszt" wg cennika wynosi ponad 500 pln - to zapewne tez wyraz troski o bądź co bądź wiernego klienta (2 Olki w dodatku ten sam model), a moze firma stara sie w ten sposob ostrzegac potencjalnych klientow i zniechecac? Jesli tak, to ciesze sie ze moge niniejszym ogłosic jej praktyki a zarazem zgodnie z oczekiwaniami Olympusa przestrzec co dzieje sie u nich ze sprzetem tuz po gwarancji i z jakimi kwotami powinni sie liczyc
    Pozdrawiam wszystkich Olkowcow i nie tylko

  10. #20

    Dołączył
    Oct 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez qwerty
    koncze udział w tym wątku ale ze poruszyłes temat sympatii do firmy to coz... nie bede ukrywał ze ja miałem wielką kiedy wysłałem pierwszy swoj C4000Z (na gwarancji) do sprawdzenia 3 lata temu a oni bez słowa zaskoczyli mnie wymianą matrycy.
    No ale zmieniają sie ludzie, zmienia sie firma. Miałem niedawno problem z migawką. Zadzwoniłem do Olympusa z prosą o pomoc. Poinformowano mnie ze ze ich "minimalny koszt" wg cennika wynosi ponad 500 pln - to zapewne tez wyraz troski o bądź co bądź wiernego klienta (2 Olki w dodatku ten sam model), a moze firma stara sie w ten sposob ostrzegac potencjalnych klientow i zniechecac? Jesli tak, to ciesze sie ze moge niniejszym ogłosic jej praktyki a zarazem zgodnie z oczekiwaniami Olympusa przestrzec co dzieje sie u nich ze sprzetem tuz po gwarancji i z jakimi kwotami powinni sie liczyc
    Pozdrawiam wszystkich Olkowcow i nie tylko
    No widzisz i to jest jakby potwierdzenie moich pretensji do nich, bo to co napisałeś w tej drugiej części postu mówiąc delikatnie jest przykre, ale prawdziwe, bo juz dostałem kilka takich podobnych opinii i nie jesteś odosobniony.
    Jesli mam byc szczery to powiem, ze to jest charakterystyczne dla wszystkich producentów sprzętu majacych w nazwie "XXXX- Polska". Widać szefowie tych firm nie preferują zasady, że jak firma szanuje klienta tako on na nią sie wypnie.
    Takie tarktowanie klientów między innymi było przyczyną wyłozenia sie MINOLTY.
    Darli skóre z nas do samego końca no i padli.
    Jest to przykra rzeczywistość i ciekawy jestem czy w OLYMPUS POLSKA jest ktos kto czyta te nasze wypowiedzi i wyciąga sobie właściwe wnioski majace na celu zwiekszenie troski o klientów i przywiązanie ich do siebie w ten sposób. Jak znam życie to pewnie nikt z tej kopalni wiedzy jaką jest forum nie korzysta a jesli czytaja to przechodzi to pewnie bez echa.
    Sprzet fotograficzny dla amatorów (zaawansowanych) mimo iż w większosci to wspaniały fantastic-plastic, jest koszmarnie drogi a obsługa serwisowa przechodzi cenową barierę dźwieku. Najwazniejsze, ze ONI są z siebie zadowoleni !
    To tyle bo szkoda sie denerwować.
    Ide dslej szukac karty SM do mojego wypasa.
    Pozdrawiam wszystkich.

Podobne wątki

  1. Panorama
    By JokeR in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23.01.07, 23:19
  2. Panorama na Avi
    By JakubJ in forum Cyfrowa ciemnia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18.07.05, 14:58
  3. pamięć Olympus Camedia - panorama
    By arek_go in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 7.01.05, 23:04

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.