Tani średni format może wykończyć mały obrazek, APS dla amatorów i reporterów, a ŚF do studia i dla profesjonalistów.Zamieszczone przez Michu (Pentax)
Tani średni format może wykończyć mały obrazek, APS dla amatorów i reporterów, a ŚF do studia i dla profesjonalistów.Zamieszczone przez Michu (Pentax)
O rzesz w mordę jeża !!!
Normalnie wypas, tylko ta cena
Do fotografii reklamowej, studia po prostu super sprawa.
Ciekawe jak będzie ze szkiełkami...
już nie będzie się liczyło ogniskowej x1,5 tylko no x0,5...hmm aż strach się bać...z obiektywem 10-20mm o.O mega szeroko
Olympus e-300 | FujiFilm s304
Deeper - no nie bałdzo.
Średni format to inny wymiar fotografii. Ten model średnioformatowego Pentaksa (jest jeszcze Pentax 67) płodzi zdjęcia w wymiarze 4,5x6cm na kliszy. I do niego są obiektywy z odpowiednim mocowaniem. Matryca w 645D spowoduje cropa 1,3 w stosunku do filmu, przy czym i tak będzie to matryca dwukrotnie większa od powierzchni filmu małoobrazkowego.
Tutaj masz przeliczniki ogniskowych:
http://hypertextbook.com/facts/2002/MiriamJanove.shtml
Cena 645D jest nierealna więc do możliwości. Obecnie najtańszy średni format to chyba Mamiya ZD z ceną 47.000PLN:
http://www.dfoto.pl/sklep/customer/home.php?cat=163
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
O zastosowaniu szkiełek z małego obrazka do średniego formatu możesz zapomnieć. Pole obrazu w tych obiektywach jest mniejsze od wielkości matrycy SF. Obiektywy do SF są kilkukrotnie większe, a waga nie zachęca do noszenia takiego zestawu.
W Stanach odbyły się targi PhotoPlusExpo 2006, na których nasz korespondent () miał możliwość zapoznania się z K10D. Zapraszam do lektury:
http://manufactura.home.pl/p-pl/view...4ebabbb9d1ce53
Więcej o samych targach tutaj:
http://manufactura.home.pl/p-pl/viewtopic.php?t=1729
Niestety, Jrek nie odwiedził OlkaAle będę u niego interweniował w tej sprawie.
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
PoczytamyZamieszczone przez Michu (Pentax)
![]()
No pisze tam, że na dpreview.com pierwsze fotki są. Ja nie mogę ich znaleźćMoże komuś się poszczęściło i znalazł?
E-500, E-1, ZD 50mm, ZD 14-54mm, ZD 14-150mm, FL-36, OMZ 50mm/1:1.8, EX-25
Tutaj masz link:
http://nedbunnell.blogspot.com/2006/...os-of-mom.html
do zdjęć z ISO 200, 400, 800 i 1600.
Niestety wciąż jest to wersja softwaru v. 0,32 ale i tak wygląda o wiele lepiej, niż z v. 0,2.
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Dzięki za linkPozostaje poczekać na ostateczną wersję firmware i testy z prawdziwego zdarzenia. Miejmy nadzieje, że ten 22 bitowy ADC będzie sporym krokiem do przodu w kwestii rozpiętości tonalnej.
E-500, E-1, ZD 50mm, ZD 14-54mm, ZD 14-150mm, FL-36, OMZ 50mm/1:1.8, EX-25
Ha!Zamieszczone przez RadioErewan
Znalazłem Twój link do monitora o którym wspominałeś podczas wykładu przy okazji HDR, którego producent podaje kontrast na poziomie 200.000:1.
Nie wiem jak producent policzył taki kontrast, bo mój kalkulator podaje błąd dzielenia przez zero... ale pewnie tak właśnie naukowcy policzyli.
Niestety na podanej stronie nie jest napisane, że ów policzony kontrast 200k:1 jest dostępny jedynie przy rozdzielczości 45x31 pixeli (podali taką liczbę na stronie http://www.bit-tech.net/hardware/200...hdr_edr/7.html)
Moja latarka ma sporo większy kontrast, a niedużo mniejszą rozdzielczość (1 x 1 pixel)![]()
Jeśli się jednak nie upierać przy kontraście wyznaczanym między dwoma _dowolnymi_ punktami na ekranie, to taki ekranik jest przyjemnym urządzeniem, z tym, że przyłbica spawacza nie będzie potrzebna, bo i tak nie wyświetli jaśniej, niż 4000 cd/m2, a kontrast na poziomie 200k:1 sugerował luminancję na poziomie spawarki.
Jeszcze raz dziękuję za przyjemnie przedstawiony wykład.![]()
Pozdrawia Marek. armar czasem fotografuje