Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Olimpus C-720

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Olimpus C-720

Witam.
    Może spotkał się ktoś z tym problemem w tej serii aparatów.
    Po wakacjach piasek dostał się pod dźwignię zoomu i chodzi ona skokami,nie ma płynności
    ustawiania przybliżenia.
    Wie ktoś może czy można we własnym zakresie rozmontować ten element i jak to zrobić ,czy trzeba oddać aparat do serwisu
    Wydmuchiwanie sprężonym powietrzem nic nie daje,wyraźnie czuć ,że są tam drobiny piasku.
    Pozdrawiam i będę wdzięczny za jakąś podpowiedź

| OlyJedi Awatar WUJEK MARO
    Mieszka w
    Wrocław
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    Witam
    Nie wiem czy powininem wypowiadać się w tej sprawie, bo nigdy nie miałem w ręku aparatu, jakim dysponujesz. Nie znam się też generalnie na kompaktach. Ostatnio kupiłem jednak do pracy kompakt Olympusa, jeden z najnowszych modeli, i tam własnie zoom pracuje w trybie kilku skoków, nie ma tu płynności. Może zatem podobnie będzie jednak u Ciebie - piasek piaskiem, a tryb zoomowania po prostu jest tak skonstruowany?
    Może lepiej jeśli wypowiedzą się w tej sprawie inni forumowicze, którzy sa bardziej biegli w tych kwestiach.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    witam
    mialem kiedys c-720, ale ztego, co pamietam sama dzwignia zoomu chodziła płynnie, za to zoom potrafił czasem chodzić skokami. Nie wiem czy u ciebie jest to spodowoane piaskie, ktory sie tam dostał. Sadzę ze nie.
    pozdrawiam

Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Witam i dziękuję za pierwsze odpowiedzi.
    Mam ten aparat już od kilku lat i zawsze zoom chodził bardzo płynnie.
    Teraz wyraźnie jest tam pod tą dźwignią taki nieprzyjemny zgrzyt ziarenek piasku.
    Dołączam fotkę gdzie zaznaczyłem dużą strzałką gdzie mógł się dostać piasek.