Irku - widzę, że nie dość, że kupiłeś tą drukarkę przed premierą, to jeszcze po niższej niż sugerowana cenie - http://pclab.pl/art22279.html![]()
Irku - widzę, że nie dość, że kupiłeś tą drukarkę przed premierą, to jeszcze po niższej niż sugerowana cenie - http://pclab.pl/art22279.html![]()
Pozdrawiam, Robert
Był sobie Olek, piękny, wielki, czarny Olek z całą kompanią braci ...
... a jest ... żółta łódź podwodna ....
Kilka sklepów to sprzedaje dużo taniej --- gdybyśby doliczyli do 2700zł jeszcze tusze to cena drukarki wyglądałaby nieciekawie ...A może te droższe sprowadzane przez sklep HP będą miały tusze o nominalnej zawartości?...
Poskarżyłem się do Fotopolis na zaopatrzenie w tusze, a z działu handlowego HP otrzymałem taki e-mail (PO PROSTU CZESKI FILM--NIKT NIC NIE WIE !) :
Szanowny Panie,
Tusze są sprowadzane na zamówienie a czas oczekiwania wynosi ok.. 14 dni roboczych.
Nie wiemy jak długo ta sytuacja będzie miała miejsce i z czego wynika.
Z poważaniem,
__________________
Dział Informacji Handlowej
Hewlett-Packard Polska
Tel.: 0 801 522 622
\Zamieszczone przez irek50
No to jest rzeczywiście czeski film ... ale nie przejmuj się - moja firma zamawiała w HP kable sieciowe do kart Fiber Channel ... i od ponad 2m-cy nie są w stanie ich sprowadzić pomimo, że mamy bardzo dobre kontakty ...
Tak czy inaczej życzę powodzenia... i czekam na więcej relacji z użytkowania
![]()
Pozdrawiam, Robert
Był sobie Olek, piękny, wielki, czarny Olek z całą kompanią braci ...
... a jest ... żółta łódź podwodna ....
Skarga przez "pośrednika" czyli Fotopolis poskutkowała!--Otrzymałem przeprosiny z HP i oczekuję na przesyłkę feralnego tuszu, który otrzymam bezpłatnie. W sklepach w Polsce nie ma tuszu w dalszym ciągu... Zmieniłem kabel USB --może niedługo opiszę wyniki...
Tusz już leci dla mnie z magazynu europejskiego (samolotem)---natomiast faktycznie potrzeba specjalnie dobrego kabla USB2--nawet jeden 2m z oplotem okazał się wadliwy...
Dalszy ciąg tragikomedii z HP!!!---Do tej pory nie doszedł obiecany tusz... Pojawił się jeden kolor CYAN (w kilku punktach w Polsce), a reszta dostawy pozostałych kolorów przesunięta na 30 października... Czy oni na łeb upadli?...
To są normalne "jaja"!!!![]()
Życzę Ci Irek cierpliwości, zdrówka i wytrwałości.
Pozdrówka.
Irek - może czas w końcu jednak przejść na Epsona?
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Michu: Od czasu jak drukarka A4 (na tusz pigmentowy) Epsona zaczęła mi kiedyś drukować na ukos zraziłem się do tej firmy...--- Ten HP w formacie A3plus ma być podobno rewelacyjny --jeśli mnie szlag nie trafi może potwierdzę tę opinię--Pierwsze próby wykazały niezwykle czyste, nasycone barwy...
Drukować na ukos? NieźlePrawdę powiedziawszy pierwszy raz się spotykam z tego typu przypadłością. Sam używam Epsonów od jakiś 8 lat i nigdy nie miałem z nimi problemów - ani w pracy, ani w domu.
Domyślam się, że wydatek na drukarkę A3+ to jednak spory wydatek a Ty i tak pewnie jesteś przywiązany do tej marki, tym niemniej nie jestem pewien, czy zauważyłbyś różnicę pomiędzy owym HP a np. Epsonem Stylus Photo R2400.
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Jakby telepatycznie skontaktowana (może czytała to forum) przemiła pani z HP zadzwoniła właśnie do mnie, że około 24 października wyśle mi ten tusz, gdyż
są poważne problemy z zaopatrzeniem.
Mam też liczyć na dodatkową rekompensatę...
Dziękuję Jeronimo za wyrozumienie, że nie wywalił mi tego postu pozornie niezwiązanego z Olympusem i systemem 4/3. Chodzi mi o wykazanie wysokiej jakości wydruków z E1 przy użyciu profesjonalnej pigmentowej drukarki ---pozdrawiam
Michu: Oprócz rewelwcyjnego nasyconego koloru ten HP zapewnia niskie koszty wydruku, którym Epson na razie nie dorównuje...(kosztom)