Czekam na uwagi. Nie zrażą mnie nawet te najbardziej negatywne więc nie żałujcie sobie.
Wszytkie robione z ręki. Bez korekcji w PS.
Czekam na uwagi. Nie zrażą mnie nawet te najbardziej negatywne więc nie żałujcie sobie.
Wszytkie robione z ręki. Bez korekcji w PS.
Średnie poziomy stanów słabych.
Zamieszczone przez lgrabun
Jeżlei to mozliwe to prosze o dokładniejszy komentarz: co jest średnie a co słabe![]()
Może te są ciut lepsze i ciekawsze?
Szczerze? Te zdjęcia są nudne. Nic się na nich dzieje. Nic nie przyciąga wzroku, nie wiadomo, co jest tematem zdjęcia, na co mamy patrzeć, gdzie podążać wzrokiem.
Pomysl ze szklanka dobry, gorzej z wykonaniem.
Zdjęcie nr 1 jest kompozycją raczej dwu- niż trójwymiarową i jako taka jest rokującą dobrze próbą dla jej autora. Wynalazł on takie ujęcie, które zamienia linie wsporników i lampy na układ abstrakcji geometrycznej, niesymetryczną kompozycję dość zaczepną dla oka.
Zdjęcie nr 2 nie jest kompozycją, która da się oglądać jako płaską, ponieważnie nie zawiera zdecydowanych linii rozpostartych w kadrze, ani krawędzi tworzących znośny estetycznie układ, ani nie ma w sobie także przestrzenności, ponieważ pierwszy plan jest nioostry, drugi nie istnieje, prawie nie ma na nim także perspektywy tworzonych prezez krawędzie - drugiej nieodłącznej cechy przestrzenności. Niemniej jednak widać jakąś myśl autora - okno zamienione na drugim planie na plamę świetlną rysuje się wyraźnie w szkle, a słomka świadczy o jakimś pozostawieniu, odstawieniu, czymś, co było.
W sumie, jeśli dobrze się przyjrzeć, to staje się jasne, że autor starał się zrealizować jakieś dwa pomysły, a to jest coś,
Pzdr, TJ
Dzieki za podtrzymanie na duchu. Fajnie że mimo wszystko można coś pozytywnego o nich powiedzieć. Dziękuję TJ.
Pozdrawiam.