Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Pomoc w wyborze

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Pomoc w wyborze

Witam.
    Jestem nowych użytkownikiem tego forum. Chciałbym zakupić aparat cyfrowy i po wielu godzinach siedzenia w Internecie i przeglądania forum i recenzji ostały się 4 aparaty:
    Olympus SP-320 (777 zł)
    Canon A 610 (1099 zł)
    Canon A 620 (999 zł)
    Fuji S 5600 (999 zł)

Znam ich specyfikację techniczą, chodzi mi jedynie o opinie użytkowników. Który aparat robi lepsze zdjęcia, gdzie bardziej wykorzystam funkcje makro itp.. Dodam, że jestem początkujący i chciałbym nauczyć się fotografować. O każdym z aparatów jest dużo napisane (najmniej o Olku), przy każdym wymieniana jest masa zalet ale też sporo wad.
    Wiem, że za tą cenę każdy aparat będzie miał wady, proszę o pomoc w wyborze, który będzie miał tych wad najmniej. Cena też odgrywa pewną rolę, więc aktualnie skłaniam się ku SP-320 (ale też droższe karty pamięci).

Bardzo proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Karol

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Mieszka w
    Przeworsk
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Ostatnio troszke bawiłem sie Fuji S5600 i odradzam. Balans bieli nie jest zbyt specjalny, a jakosc zdjec tez nie powala, wizjer to totalna porazka. Olympus i Canon o niebo lepsze. Oly SP 350 jest moim zdaniem najlepszy w tej kategorii cenowej i jesli nie chodzi o aparaty UZ. Cene na allegro tez mozna znalesc dobra np. http://allegro.pl/item120338007_olym...a_do_domu.html

Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Od ponad pół roku użytkuję A620 i mogę go spokojnie polecić. Niemniej, mogę opisać jego wady i zalety oraz porównać w stosunku do tego, co wiem o pozostałych aparatach.

Zalety: