Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Czy warto płacic za rozszerzenie gwarancji?

  1. #1
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria

    Czy warto płacic za rozszerzenie gwarancji?

    Mam dylemat natury raczej moralnej
    W tym tygodniu kupuję żonie (fanow Olka prosze o wybaczenie - sam boleje ) Canona A610. No i pojawił sie problem - albowiem niektore sklepy oferują wykupienie tzw. rozszerzenia gwarancji na drugi rok.
    Warto w to isc? Majątek to niewielki (70-80 pln) ale jesli moge w tej cenie miec torbe lub dodatkową ew. lepszą karte...
    Jak to jest z tą gwarancją na 2-gi rok w sumie? Czy na terenie Unii sprzedawca nie jest z def. zobowiązany do takowej? Bo i takie przypuszczające głosy do mnie dotarły...
    Prosze o rady.

  2. #2
    Awatar milo
    Dołączył
    Dec 2004
    Mieszka w
    łódź
    Posty
    499
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    to jest tak:
    - w UE obowiazuje 2-letnia gwarancja PRODUCENTA
    - sklep moze udzielac gwarancji na rok [ tj. obsugi gwarancji ] lub na pelny okres dany przez producenta
    pozdrawiam

  3. #3
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2006
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    1.094
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    Zapytaj w CANON POLSKA czy beda honorowac taka przedluzona gwarancje. Bo jesli nie beda to nie za bardzo ci sie oplaca no chyba ze tam gdzie go kupisz czesto bywasz wiec wtedy no problem. Ale jesli mialbys doplacic za rozszerzona 80 zl a pozniej poslac do nic aparat albo jechac to nie oplaca ci sie to.
    ...był Olek jest A6000

  4. #4
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    dziekuje za odpowiedzie. Pozwole podzielic sie najnowszymi info ze sklepu oraz... watpliwosciami

    1. U nas ponoc JUZ nie obowiązują 2-letnie gwarancje (co zresztą potwierdzane jest przez fakt ze zdecydowana wiekszosc oferuje jedynie roczne gwarancje). Byc moze producent musi byc w UE - Canon nie jest wiec nawet o to nie dopytałem...

    2. To sklep (konkretnie Agito) daje mi przedłuzenie i bierze na siebie ew. naprawe. Watpie czy Canon ma z tym cos wspolnego. Dlaczego ma sie nie opłacac wysyłanie aparatu do sklepu? Poza tym rozumiem ze wysyłka jest na koszt sklepu...

  5. #5
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.052
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    no i temat stał sie nieaktualny gdyz... klamka zapadła - no ale juz ciesze sie na porównanie A610 ze starym C4000

Podobne wątki

  1. 700zł za naprawe aparatu na gwarancji!!!!!!!!!
    By Iska in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19.04.05, 11:38

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.