Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 128

Wątek: Problem z ostrością

  1. #21
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Sorry za to spieranie się. Chcę tylko podpowiedzieć ulepszenie kontaktów z serwisem.
    Jack

  2. #22
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Posty
    622
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jack
    Oczywiście, odsyłać aparat 3 razy i pokrzyczeć jest dużo prostsze, niż jeden raz wypocić karteczkę po angielsku - to już wszyscy przecież wiedzą, że kody błędów są bardzo lakoniczne.
    Jack
    odsylalem lacznie 5 razy, pierwsze trzy byly opisane po polsku, 2 ostatnie byly bardzo
    dokladnie
    opisane po angielsku - dopiero za tym ostatnim zechcialo im sie zrobic to jak
    nalezy (przy zaangazowaniu Pana Kubana Svatopluka - menedżera d.s. relacji klientów
    z serwisem w czechach)

    tak wiec, to czy kartka z opisem dotrze na biurko technika zalezy od tego, kto za tym sie
    "wstawi"
    pozdrawiam
    K.Gajda (cra3y)

  3. #23
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez cra3y
    ...odsylalem lacznie 5 razy..
    A więc jednak wysyłałeś 3 razy za dużo, mogłeś tylko 2
    Jack

  4. #24
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Posty
    622
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jack
    Cytat Zamieszczone przez cra3y
    ...odsylalem lacznie 5 razy..
    A więc jednak wysyłałeś 3 razy za dużo, mogłeś tylko 2
    Jack
    niekoniecznie, po pierwszych trzech razach sie dowiedzialem sie, ze nie przekazuja opisu
    usterek (nawet po angielsku) do czech, tylko sami interpretuja i oznaczaja kodem.
    dopiero sam fakt trzeciej reklamacji naprawy (4 wysylka) spowodowal, ze opis zostal
    dolaczony do przesylki do czech i wyladowal u technika na przyslowiowym stole.

    nie wiem jak teraz, byc moze dolaczaja, to co napisane jest po ang.
    pozdrawiam
    K.Gajda (cra3y)

  5. #25
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez cra3y
    ...tylko sami interpretuja i oznaczaja kodem...
    Zmuszeni są sami interpretować. System informatyczny zarządzający pracą serwisów jest skonstruowany pod kątem stałego monitoringu przemieszczania się aparatu zgłoszonego do naprawy, co jest bardzo pożyteczne. Przy zakładaniu zlecenia naprawy (które od razu pojawia się na terminalu mechanika - tego od napraw) możliwe jest wpisanie wyłacznie kodu prawdopodobnego uszkodzenia, tak więc długa litania wypisana przez klienta musi zostać zintrerpretowana do jednego krótkiego stwierdzenia, np. migotanie obydwu kontrolek w wizjerze, albo włączanie i wyłączanie wyświetlania parametrów, co może mieć wiele skrajnych przyczyn mieści się w jednym, np. B0053 (co zostanie wydrukowane na kwicie, jako Electronic system). Nie ma tam miejsca na "wklepywanie" nieskończenie długich opisów, ani żaden z techników w serwisie nie ma czasu, by każdy opis przepisywać na angielski. Tak jest to skonstruowane, ma to swoje zalety, ma to tez swoje wady. Stąd moja rada, by jednak dołączyć opis po angielsku i żądać, by opis ten dotarł do centrum serwisowego wraz z aparatem, jest bardzo sensowna.
    Jack

  6. #26
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2006
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    1.094
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    Gdzie te czasy jak pamietam oddalem do serwisu w Wiedniu Minolte lustereczko (nie pamietam) ale to byl Dynax z serii 505 i po niemiecku ni w ząb, po angielsku tez nie wiedzialem jak wytlumaczyc kolesiowi co sie zepsulo bo dosc to skompikowane bylo, wiec powiedzialem tylko "Fotocamera kaput" za 10 dni byla do odbioru sprawna i dzialajaca.
    ...był Olek jest A6000

  7. #27
    robin102
    Gość
    a najlepiej płytkę CD z zepsutymi fotami jesli objawy usterki dały sie zarejestrować na matrycy.

  8. #28
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Posty
    622
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez robin102
    a najlepiej płytkę CD z zepsutymi fotami jesli objawy usterki dały sie zarejestrować na matrycy.
    o tak, jak wczesniej tlumaczylem ze wada jest na ccd to wymienili ...... lcd (to byla
    pierwsza naprawa, po ktorej wiedzialem ze sie "zacznie")
    pozdrawiam
    K.Gajda (cra3y)

  9. #29

    Dołączył
    May 2006
    Mieszka w
    z lasu
    Posty
    73
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Nie no, to co piszecie to jak bajki o kwadratowych zającach. Jak mi nie naprawią tej usterki przed moim wyjazdem na wakacje to się mocno zdenerwuje. Z drugiej strony, jak patrzyłem jakie jest podejście tych panów w serwisie do swojej pracy to mnie krew zalewa. Do serwisu w Duchnicach praktycznie nie można się dodzwonić. Każdemu normalnemu człowiekowi przychodzi zaraz na myśl, że oni tacy zapracowani są, że nie mają czasu tych telefonów odbierać. Otóż jak ich odwiedziłem osobiście to na zapracowanych nie wyglądali. Zrobiłem mały "teścik". Ja wypełniałem na stoliku z boku zgłoszenie serwisowe, pan poszedl sobie gdzieś, a ja wybrałem z telefonu komórkowego numer tego serwisu, włożyłem do kieszeni i obserwowałem. Telefon w serwisie zadzwonił, dzwonił, dzwonił i dzwonił... i nic. Nikt go nawet nie odebrał. Nie to żeby byli zajęci, bo widziałem, że nie są. Ot tak sobie to ignorowali
    E-500, E-1, ZD 50mm, ZD 14-54mm, ZD 14-150mm, FL-36, OMZ 50mm/1:1.8, EX-25

  10. #30
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Posty
    622
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Aureus
    Zrobiłem mały "teścik". Ja wypełniałem na stoliku z boku zgłoszenie serwisowe, pan poszedl sobie gdzieś, a ja wybrałem z telefonu komórkowego numer tego serwisu, włożyłem do kieszeni i obserwowałem. Telefon w serwisie zadzwonił, dzwonił, dzwonił i dzwonił... i nic. Nikt go nawet nie odebrał. Nie to żeby byli zajęci, bo widziałem, że nie są. Ot tak sobie to ignorowali
    tak to bywa, firmy japonskie (Olympus, Nikon, Canon itd) buduja mozolnie wizerunek po to,
    zeby jakis tam serwis w PL (i nie tylko) latwo go psul. podobne historie sa na zytniej i postepu
    (Canon/Nikon)

    gdyby mocodawcy takich serwisow (ci z japonii) to widzieli - to by ich krew zalala ...
    pozdrawiam
    K.Gajda (cra3y)

Podobne wątki

  1. Problem z ostrościa fotek
    By kristof1979 in forum Porady dotyczące fotografii
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 12.10.10, 20:30
  2. FE-280 Problem z ostrością
    By Lio in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 4.09.09, 16:12
  3. Problem z ostrością SP-560UZ
    By Witek.73 in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26.12.08, 11:14
  4. Problem z ostrością
    By lupo in forum Porady dotyczące fotografii
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 4.11.07, 21:21
  5. Problem z ostroscia w C-720
    By EuGene in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26.01.04, 02:02

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.