Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Olympus C750 UZ

| OlyJedi
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Olympus C750 UZ

Witajcie mam Olympusa C 750UZ
    Jestem totalnym laikiem i mam do was pare pytań:
    1. Czy można tak ustawić aparat aby robiąc zdjęcie bylo ono całe ostre bo mi wychodzi tak że jak robie fotke na ktorym jest z przodu drzewko a za nim samochod to drzewo jest extra a dalsze tlo jest juz dużo gorsze.(mam statyw)??
    2.Jak robić fotki w domu z tym mam tez problemy , robiąc na AUTO te zdjecia nie wygladaja najlepiej ,mam słabe oswietlenie w domu jak powinienem mieć ustawioną lampę, moze robic na A,S, lub P , albo jakie ISO najlepiej mieć w domu ,jaką ustawiać migawke i przesłone.(prosze podpowiedzcie cos bo juz glupieje z tymi ustawieniami)??
    3.Mam filtry polaryzacyjny i uv , czy w domu uzywać ktoryś z tych filtrów i kiedy używac UV bo polaryzacyjny chyba kumam kiedy.

Dziekuje wam bardzo za odp. jak by ktoś chciał pogadać na GG 3406380 jestem na kompie b.czesto bo jestem na wozku .
    Pozdrowionka .

| OlyJedi
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria

Re: Olympus C750 UZ

1. Czy można tak ustawić aparat aby robiąc zdjęcie bylo ono całe ostre bo mi wychodzi tak że jak robie fotke na ktorym jest z przodu drzewko a za nim samochod to drzewo jest extra a dalsze tlo jest juz dużo gorsze.(mam statyw)??
    Ustaw maksymalną wartość przesłony (znacznie wzrosnie czas naświetlania), rób na pełnym wide (szerokątnie, nie używaj zoomu) - w ten sposób uzyskasz maksymalną głębię ostrości. Cudów się jednak nie spodziewaj, odległość obiektów jest kluczowa.

2.Jak robić fotki w domu z tym mam tez problemy , robiąc na AUTO te zdjecia nie wygladaja najlepiej ,mam słabe oswietlenie w domu jak powinienem mieć ustawioną lampę, moze robic na A,S, lub P , albo jakie ISO najlepiej mieć w domu ,jaką ustawiać migawke i przesłone.
    Auto z flashem, ISO jak najniższe, reguluj kompensacją lampy błyskowej.