kilka miesiecy temu kupilem C-2 zoom. W sierpniu przestal uruchamiac sie w trybie robienia zdjec. zlozylem reklamacje w euro-rtv-agd. przeslali go do autoryzowanego serwisu. po trzech tygodniach otzrymalem go z powrotem z adnotacja , ze aparat jest sprawny. wyjechlem na urlop. zrobilem dwa zdjecia i aparat znow wysiadl. objawy byly podoobne: dziala w trybie przegladania, nie daje sie uruchomic w trybie robienia zdjec. znow zlozylem reklamacje. po czterewch tygodniach otrzymalem odpowiedz, ze reklamacja jest nieuzasadniona, poniewaz aparat jest sprawny. co to za serwis (autoryzowany) ktory twierdzi, ze aparat jest sprawny, jezeli dwa razy (rozni) sprzedawcy wypisuja zgloszenie reklamacji na wade, ktora jest na tyle oczywista, ze jest potwierdzana rowniez przez nich? czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem? moze ten aparat ma wady ukryte z ktorymi serwis nie daje sobie rady? czy wiecie jak mozna skontaktowac sie z olympusem bezposrednio (najlepiej e-mailem)?![]()