No właśnie... HDRZamieszczone przez qbic
![]()
No właśnie... HDRZamieszczone przez qbic
![]()
Wyszlo okolo 4200 PLN.Zamieszczone przez Piotr_0602
Wrazenia, dosyc ciezkie szklo, ale musi tyle wazyc
AF na E-1 dosyc wolny zwlaszcza jak jest ciemnawo (mam wrazenie ze wolniej niz na 14-54, ale musze porownac zmieniajac szkla w tych samych warunkach), na E-510 duzo szybciej.
Na E-510 nie bylo jeszcze widac oznak ze brakuje rozdzielczosci wiec na pewno jest dobrze (tak samo zreszta bylo z 14-54).
Ciezko mi jakos dokladniej ocenic, bo mam to szklo dopiero od miesiaca.
Z powodu tego ze lubie szeroki kat to lubie i to szkielko. Latwo o bliki to chyba glowny problem, trzeba sie przyzwyczaic.
reasumujac: warto bylo wydac te pieniadze
O kurcze... W Polsce to jest 6k...Zamieszczone przez qbic
Właśnie dlatego nie kupuje prawie nic w Polsce....to złodziejski kraj.
Polecam szukać znajomych którzy lecą do stanów, gwarancja jest ogólnoświatowa...
Tylko, że kupując w Stanach masz chyba roczną gwarancję, a jak kupujesz w Polszy masz chyba 2 latkaZamieszczone przez qbic
Tylko przy takiej różnicy jest to bez znaczenia
![]()
Mala szansa ze cos padnie, a jezeli tak, to po roku mam 2k na naprawy....
7-14 faktycznie ostrzy wolniej od 14-54. to nie jest lufa reportażowa a poza tym czujniki AF dostają światło z obiektywu o świetle 4.0 a nie 2.8-3.5...
p.s. zmień body na nowsze (plastikowe), to i obiektyw zagęści ruchy w półmroku...
z tego co oglądałem foty tym szkiełkiem to robią one wrażenie - 4k w USA jeszcze byłoby do łyknięcia, tylko nie mogę zrozumieć dlaczego wszystko co mega szerokie jest tak cimne ? na logikę średnicę ma nie małą wiec powinno dużo światła wpadać - czy się mylę ?Zamieszczone przez KaarooL
www.tekkenolandia.pl
E-510 / FL-50 / ZD 8 / ZD 35 / ZD 14-54 / Industar 50/2.8
Wczesniej juz pisalem ze na E-510 ostrzy duzo szybciej...Zamieszczone przez KaarooL
Kazdy kto logicznie mysli domysli sie ze to z powodu jasnosci obiektywu :/
Przy takim FOV jasnosc F4 nie daje az tak w d*** jak sie moze wydawac.Zamieszczone przez dziekan
Zauwaz tez ze obiektyw olympusa to zoom co narzuca od razu duza ilosc soczewek w mechanizmie zeby dokonac korekcji, byc moze wlasnie z tego wynikaja straty, kolejna sprawa byc moze optycznie daloby sie zrobic z tego np F 2.8 przy 7mm, ale byloby to prawdopodobnie mydlo.
Tym co maja ten obiektyw polecam experyment:
- ustawic F4 przy 7mm (czyli maksymalny otwór)
- wcisnac przycisk podgladu glębi ostrosci