Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Wątek: Profesjonalizm OLYMPUS POLSKA I MM

  1. #41
    ADM Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Posty
    2.986
    Siła reputacji
    36
    Moja galeria
    Tata, a Marcin powiedział, że jego tata powiedział....

    cóż diabełek 100% racji.
    było sobie życie

  2. #42
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    warszawa/paris
    Posty
    61
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    zeby wszystko bylo jasne:

    W OLYMPUS Polska NIKT MNIE ZLE NIE POTRAKTOWAL, bo z nikim z Olympusa nie mialem kontaktu. Wymieniony aparat okazal sie uzywanym, a MEDIA MARKT w Warszawie twierdzi ze aparat ten dostal specjalnie dla mnie od OLYMPUS Polska!!

    FAKT 1. kupilem aparat
    FAKT 2. aparat okazal sie uszkodzony - zostala podjeta decyzja o WYMIANIE NA NOWY
    FAKT 3. Aparat zostal wymieniony, ale okazal sie byc niekompletny i uzywany
    FAKT 4. MM twierdzi ze aparat zostal dostarczony przez OPL w takim wlasnie stanie
    FAKT 5. na aparat czekalem prawie dwa tygodnie bo "podobno" jechal az z Hamburga bo tam OPL ma swoj magazyn
    FAKT 6. Zostalem przeproszony przez Pana X z MM, a we wtorek mam dostac nowy aparat oraz upominek od OPL i MM w ramach przeprosin (takie zapewnienie dostalem od Pana X z MM)
    KrzysztofM; E-500; 9-18, 14-45, 14-54 II, 40-150, 70-300, FL-36, RM-1

  3. #43
    diabolique
    Gość
    punkt 4,5 i 6 to nie FAKTY

    Właśnie ochrzaniłem kolegę bo sprzedał mi jakieś badziewne szkło. I wiesz co powiedział? Że miał je od niejakiego mroqu z forum Olympusa! Dasz wiarę? Bo ja mu wierzę. To FAKT.

    Proponuję przeczytać ten wątek

    EDIT:
    PS. Mnie to wygląda na klasyczny czarny PR. Do tej pory każdy myślący człowiek 10 razy zażądałby zwrotu gotówki i kupiłby sprzęt gdziekolwiek indziej, jeśli w MM mieli tylko jeden na półce. W sumie jeden dzień czekania na kuriera zamiast dwóch miesięcy na mityczną paczkę z Hamburga.
    Ostatnio edytowane przez diabolique ; 14.08.09 o 18:13

  4. #44
    ADM Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Posty
    2.986
    Siła reputacji
    36
    Moja galeria
    STOP. Tymczasowo zamykam. Wątek zostanie ponownie otwarty. Kolega mroqu lub ktokolwiek związany z OP proszony jest o informacje gdy pojawią się nowe fakty - wtedy otworzymy (może wcześniej).

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez fotomic ; 14.08.09 o 18:36
    było sobie życie

  5. #45
    ADM Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jul 2005
    Posty
    2.986
    Siła reputacji
    36
    Moja galeria
    Wiem że mroqu ma aparat, będzie ciąg dalszy(koniec?).

    Pozdr.
    Ostatnio edytowane przez fotomic ; 19.08.09 o 18:57
    było sobie życie

  6. #46
    OR | Honorowa wystawa Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar k@czy
    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    38° 59' 1.46" -94° 44' 16.274"
    Posty
    4.169
    Siła reputacji
    157
    Moja galeria
    no to zakladam kapcie, biore nalewke, siadam w fotelu i slucham...
    Upierdliwiec Forumowy nr 4142 | OR + + + + | Zlotowicz:0 | Poprawka:0 | DITL ++ | Autoban+| Honorowa Wystawa+ | Oplacone Skladki TWA+++++++

  7. #47
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    warszawa/paris
    Posty
    61
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Diabolique oskarzal mnie o czarny PR oraz ze niby sprzedalem komus szklo a okazalo sie ze jest lipne. To bzdury wyssane z palca i pomowienie. Poza tym Diabolique wkleil post o serwisie lecz ja nie pisalem o serwisie tylko o wymianie na nowy - dostarcza go dostawca, tu akurat Pani dostawca. A dlaczego nie chcialem zwrotu gotowki? To proste, bo kupilem go w bardzo dobrej cenie, wiec nieoplacalo sie brac kasy i kupowac gdzie indziej. Zeby nie byc goloslownym, dodam ze za aparat wraz z obiektywem zaplacilem 2900 PLN!!!

    Rozumiem ze mozna sie nie zgadzac z czyims zdaniem, ale przedstawilem sytuacje i dodalem komentarz, bazujac na wiedzy uzyskanej w sklepie w ktorym reklamowalem sprzet, a nie wymyslajac tandetna historyjke. Wiem, ze OPL rowniez dokladnie zna przebieg sprawy.

    Z informacji jakie uzyskalem, bylo bardzo goraco na linii telefonicznej MM oraz OPL, oraz ze to byla niestety pomylka OPL, ale kazdy moze popelnic blad, wazne by sie poprawic.



    Ale do rzeczy, wole napisac o czyms milym i pozytywnym, mianowicie mam aparat - tak jak bylo obiecane nowka sztuka niesmigany.
    Dostalem rowniez karte Sandisk Extreme III 8GB na pocieszenie od Media Marktu z Ostrobramskiej, a od OLYMPUS Polska Gripa HLD-4 oraz plecak z linii PRO, gdzie rowniez miesci sie laptop.

    Nie ukrywam, jestem zadowolony z takiego zakonczenia sprawy i DZIEKUJE OPL oraz MM za upominki.

    PS. dodam ze ostatnio kupilem rodzicom malpke i tez oczywiscie OLYMPUSA bo to naprawde dobra firma. Zawsze bylem zadowolony ze sprzetu Olympusa, mojego OM-10, mju juz nie pamietam ktory dokladnie - to jeszcze analogi dla niewtajemniczonych, potem E-500, po drodze E-510 i wreszcie teraz E-30.

    Pozdrawiam szanownych klubowiczow,
    chapeau bas.
    _______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
    To juz koniec historii. Oczywiscie POZYTYWNY w stu procentach.
    Musze to dodac: Jestem zaje... zadowolny i ... ide sie pobawic nowym sprzetem.
    Jeszcze raz dziekuje za super dodatki.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez mroqu ; 20.08.09 o 00:24 Powód: Automatyczne scalenie postów
    KrzysztofM; E-500; 9-18, 14-45, 14-54 II, 40-150, 70-300, FL-36, RM-1

  8. #48
    Moderator Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar dobas
    Dołączył
    May 2006
    Mieszka w
    Kiełpin / Karkonosze
    Posty
    2.756
    Siła reputacji
    88
    Moja galeria
    Czy waszym zdaniem Olympus Polska staje coraz mniej profesjonalny? Jak byly rozpatrzone wasze reklamacje? Czy was rowniez traktowano jak klienta jakiejs drugiej kategorii?
    nie prędzej spodziewał bym się przekretów po MM niz O PL. każda mo0ja reklamacja w Olku była rozpatrzona szybo sprawnie i solidnie zaś jeśli chodzi o traktowanie klienta jako klienta 2 kategorii to na pewno nie w Olympusie. cał czas powtarzam wszystkim którzy mnie o to pytają jak w przededniu zlecenia posypał mi się sprzęt a dzięki uprzejmości Jacka Kowalczyka dostałem jeszcze tego samego dnia korpus na wymianę podczas gdy mój powedrował do serwisu. każdy komu to opowiadam łapie się za głowe i mówi że to nie mozliwe i że ani w C ani w N takie rzeczy się nie zdarzają...

    cóż o ile nie wdaję się w dyskusje czy Olympus ma lepsze aparaty od innych firm to z czystym sumieniem moge napisac ze serwis ma najfantastyczniejszy z serwisów lustrzanek cyfrowych w Polsce. Cieszę sie że Twoja sytuacja równez zakończyła się miło chyba jeszcze Oly nie schodzi na psy

  9. #49
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    179
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez dobas Zobacz posta
    każdy komu to opowiadam łapie się za głowe i mówi że to nie mozliwe i że ani w C ani w N takie rzeczy się nie zdarzają...
    Tu u mnie serwis Nikona dostarcza na czas naprawy taki sam sprzet jak wysylasz do naprawy.Warunkiem jest prowadzenie dzialalnosci.Canon chyba tez.

  10. #50
    diabolique
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Diabolique oskarzal mnie o czarny PR oraz ze niby sprzedalem komus szklo a okazalo sie ze jest lipne. To bzdury wyssane z palca i pomowienie.
    Każdy myślący człowiek zrozumiał, że to taki przykład, środek stylistyczny...
    Przepraszam, że napisałem to wyjątkowo nieudolnie i nie zrozumiałeś.
    Cieszę się, że jesteś zadowolony.

Podobne wątki

  1. Olympus SP-310 polska instrukcja obslugi
    By Krzysztof in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13.12.05, 20:45
  2. gwarancja olympus polska
    By michu in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 1.02.05, 11:17

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.