Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 56

Wątek: Profesjonalizm OLYMPUS POLSKA I MM

  1. #31
    +++ ZASŁUŻONY +++ Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar hades
    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Posty
    5.312
    Siła reputacji
    151
    Moja galeria
    Jak dobrnąłem do końca wątku, zrodziła się we mnie takie pytanie. Dlaczego musisz czekać na ten sprzęt tyle czasu?

    Tyle czasu jedzie z tego Hamburga? Można by przyjąć dla spokoju, że tak. W końcu co obchodzi klienta, skąd jest aparat. Produkt ma być nowy, nie śmigany, i ofoliowany.

    Ale dalej tak sobie gdybałem i pojawiło się drugie pytanie. A co jeśli cała sprawa nie wyszła nawet poza dział foto MM? Sprytny pan X powiedział, że trzeba czekać na OPL bo nie ma sprzętu na wymianę, etc. A po co robić sobie kłopot? Pisać papiery z wyjaśnieniem zwrotu? Przecież aparat działa, a jakieś tam plamki, otarcia... No cóż "wady fabryczne". Lepiej jest więc zaczekać na klienta. Skoro kolega Mroqu nie chciał sprzętu, to weźmie go inny nieświadomy napalony klient. Podczyści się go za pamięci, powie się mu, że te "otarcia to fabryczne". A na odwrócenie uwagi da mu się gratisa, tanią kartę pamięci, która w opowieściach sprzedawcy urośnie do demona prędkości zapisu i odczytu.
    Z kolei dla "niesfornego" i "niegrzecznego" klienta, który wybrzydzał przy zakupie/wymianie trzeba załatwić nieśmigany produkt bo znowu się przyczepi. A kiedy on przyjdzie do sklepu? Ano przyjdzie wtedy gdy upłynni się ten towar, który jest w magazynie. Sprzedawca przyciskany przez kierownictwo jest zdolny do kreatywnego podejścia do klienta i upłynniania zapasów magazynowych tak by nawet zwrotu do producenta nie było.

    Powyższa teoria spiskowa nasuneła mi się po przeczytaniu wątpliwości kolegi Mroqu'a i zasłyszanych opowieści o sprzedawcach w sieciowych sklepach z elektroniką.

  2. #32
    Banned Zwycięzca OlyRulez Awatar RadioErewan
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Łódź/Warszawa
    Posty
    5.394
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria
    Na miejscu Olympusa nie zostawił bym sprawy w tym stanie. To już nie są żarty, jak ludzie wieszają psy na marce na podstawie wypowiedzi kierownika sklepu.

    Pozdrawiam
    Radosław "Radio Erewan" Przybył
    http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
    * Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto

  3. #33
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    warszawa/paris
    Posty
    61
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Nasunela mi sie jedna mysl.
    A moze faktycznie OPL nic nie wie na ten temat tylko MM cos kombinuje? Tylko czemu kazali mi tyle czasu czekac na "nowy" aparat? Z drugiej strony, teraz, jak mnie zapewniono naprawde nowy, bedzie juz w poniedzialek wieczorem w MM a ja moge go wziac we wtorek.

    Czyli tym razem faktycznie czas dostawy aparatu bedzie wynosil od czwartku do poniedzialku a wiec trzy dni robocze liczac czwartek - to super szybko w porownaniu do wczesniejszej wymiany? Czyzby przesylka ekspresowa, a moze tym razem dopiero OPL sie tym zajmuje?

    A to ze sprzedawca powiedzial ze dostane gratis od OPL i od MM moze faktycznie jest gratisem tylko od MM???

    Nie wiem, bo nie mam dowodow, to co opisuje to fakty i informacje jedynie od pracownika MM.
    Zastanawiam sie czy nie zadzwonic do OPL i nie przedstawic im tej reklamacji? Tylko co mi to da? I tak szybciej nie bedzie, dzis piatek, wiec na razie zostawie to tak, jak jest. Ewentualnie po zakonczeniu sprawy zloze oficjalna prosbe do MM o wyjasnienie na pismie dlaczego w taki sposob byla zalatwiona reklamacja. MM TWIERDZI ZE WINNY JEST OPL. Jesli dostane takie potwierdzenie na pismie, to zloze pismo z prosba o wyjasnienie do OPL, bo nie wiem kto zawinil, ale wykazal sie kompletnym brakiem profesjonalizmu. Poki co jest odbijanie pileczki w strone OPL, a prawda jest taka ze nie rozmawialem z nikim z OPL.
    KrzysztofM; E-500; 9-18, 14-45, 14-54 II, 40-150, 70-300, FL-36, RM-1

  4. #34
    Banned Zwycięzca OlyRulez Awatar RadioErewan
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Łódź/Warszawa
    Posty
    5.394
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Zastanawiam sie czy nie zadzwonic do OPL i nie przedstawic im tej reklamacji? Tylko co mi to da?
    Możesz być spokojny, że w Olympusie już przeczytali twoje uwagi.

    Pozdrawiam
    Radosław "Radio Erewan" Przybył
    http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
    * Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto

  5. #35
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez RadioErewan Zobacz posta
    Możesz być spokojny, że w Olympusie już przeczytali twoje uwagi.

    Pozdrawiam
    Mam niejasne przypuszczenia graniczace z pewnościa, że w Olympusie przeczytali, a zapewne chcą więcej szczegółów dotyczących sprawy
    Pozdrawiam
    Jack

  6. #36
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    warszawa/paris
    Posty
    61
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Mam nadzieje ze ktos sie tym zajmie w Olympus Polska i wyjasni mi kto zawinil, bo chce byc uczciwy w swojej opinii. Na razie, dopoki mam jedynie relacje pracownika MM nie bede wyrazal osadu, ale zapewniam wszystkich forumowiczow, ze zwroce sie na pismie do obu tych firm.

    acha... i nie jestem trolikiem, tylko osoba ktora domaga sie poszanowania prawa i wlasciwego rozpatrzenia reklamacji. Jezeli za cos place, to nie po to by miec towar dwa miesiace pozniej.
    Jezeli sie okaze ze to MM, to na pewno sprawe skieruje od UOKiK bo z tego co wiem, to nie jestem jedyna osoba, ktora ma problemy. Zreszta bylem u powiatowego rzecznika konsumenta i podobno MM w Warszawie (oba sklepy) sa na celowniku UOKiK. Wczesniej, w tym roku zaplacil kare MM w Olsztynie bodajze za niewlasciwe rozpatrywanie reklamacji.
    KrzysztofM; E-500; 9-18, 14-45, 14-54 II, 40-150, 70-300, FL-36, RM-1

  7. #37
    Moderator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Karol
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    las pod TARNOWem...
    Posty
    5.346
    Siła reputacji
    172
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Mam nadzieje ze ktos sie tym zajmie w Olympus Polska i wyjasni mi kto zawinil, bo chce byc uczciwy w swojej opinii. Na razie, dopoki mam jedynie relacje pracownika MM nie bede wyrazal osadu, ale zapewniam wszystkich forumowiczow, ze zwroce sie na pismie do obu tych firm.
    mroqu - o ile dobrze zrozumiałem - kupiłeś aparat w MM, jednak coś nie było z nim OK i postanowiłeś, skorzystać z możliwości wymiany na nowy w tym samym MM. Twoje roszczenia kieruj więc do MM bo z nimi zawarłeś umowę, z której powinni się wywiązać. Ich wymówki w tym momencie niespecjalnie powinny Cię interesować - dla Ciebie stroną jest MM a nie OP. Nie rozumiem więc co OP miałby Ci tłumaczyć. Wakacje dobiegają końca a Ty powinieneś mieć aparat i tyle...
    Piszesz, że nie chcesz wydawać osądów ale wydajesz - chociażby w tytule tego wątku...
    zmiana nicka: ktotek -> Karol
    Polska B - wątek ze zdjęciami
    Facebook

  8. #38
    | OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    warszawa/paris
    Posty
    61
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    KTOTEK, w tytule jest OPL i MM. sa obie firmy bo MM zwala wine na OPL.

    Masz racje dla mnie strona jest MM, a chcialbym aby Olympus sie tym zainteresowal, bo MM zwala wine na niego. MM twierdzi ze sprzet uzywany dostali od OPL dlatego napisalem w tytule watku w pierwszej kolejnosci OPL. Masz racje ich wymowki nie powinny mnie interesowac, ale jedyna ich wymowka jest blad i wina OPL!!!! Nie jestem jasnowidzem i nie potrafie powiedziec czy mi mowia prawde czy nie.

    Fakty sa jednoznaczne. Aparatu nadal nie mam, a wymieniony "nowy" okazal sie uzywka!! Opieram sie na faktach, a tytul watku nie mowi stanowczo kto jest winny. Jak poczytasz moje posty, to zauwazysz ze nie wydalem osadu, tylko przytaczam opinie pracownika MM jesli chodzi o to kto jest winny na ten moment. Ciagle twierdze, ze dojde do prawdy, bo i tak juz duzo czasu stracilem, wiec poswiece jeszcze troszke.

    I trafnie zauwazyles, aparat kupilem przed wakacjami, a dostane pod koniec wakacji, bo we wtorek bedzie juz 18. sierpnia!!
    KrzysztofM; E-500; 9-18, 14-45, 14-54 II, 40-150, 70-300, FL-36, RM-1

  9. #39
    | OlyJedi Awatar Jack
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Błonie
    Posty
    2.460
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez ktotek Zobacz posta
    ...Nie rozumiem więc co OP miałby Ci tłumaczyć...
    Piszesz rzeczy oczywiste!
    Ktoś jednak w OPL dokładnie sprawdzi tę sytuację, chociażby tylko po to, by kolega mroqu załapał o co chodzi w procesie reklamacji i korzystania z praw konsumenta, a więc w przyszłości będzie bardziej rozważnie formułował osądy, bo moja wcześniejsza aluzja:
    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    A konkretnie, to kto w OPLCię źle potraktował ...
    nie została należycie zrozumiana.

    Pozdrawiam
    Jack

  10. #40
    diabolique
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Jak poczytasz moje posty, to zauwazysz ze nie wydalem osadu, tylko przytaczam opinie pracownika MM jesli chodzi o to kto jest winny na ten moment.
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Od dzis bede jeszcze mowil, ze Olympus owszem jest dobry, ale jak bedziecie miec szczescie i kupicie dobry sprzet w sklepie, bo w przeciwnym razie dadza wam cokolwiek ze zwrotow bo liczy sie sztuka, a nie jakosc. Tak reklamacje rozpatruje firma z 90. letnia tradycja.
    (...) Nie potrafie zrozumiec jak mozna w taki sposob traktowac klienta.
    Chyba czas zmienic system.
    (...)
    Pozdrawiam wszystkich rownie zle potraktowanych w czasie reklamacji przez Olympus Polska.
    Cytat Zamieszczone przez mroqu Zobacz posta
    Ja nie wiem kto zawinil, a juz na pewno nie znam nazwiska, ale skoro MM twierdzi ze taki sprzet dostali od OPL to chyba jest oczywiste kto mnie potraktowal lekcewazaco.
    Poczytaj zacytowane fragmenty i zastanów się jeszcze raz, bo zachowujesz się jak gówniarz.
    Czy aby na pewno tylko przytaczasz opinie?

    Mam dwa pytania:
    1) czemu z MM czekali na sprzęt z Hamburga? W Fotojokerze jak czegoś nie ma na stanie ani w magazynie, to przesuwają z innego punktu i po kłopocie
    2) Czy jak kupisz nowy rower i okazuje się, że od nowości ma dziurawe obie opony to klniesz na sklep czy na Stomil?

Podobne wątki

  1. Olympus SP-310 polska instrukcja obslugi
    By Krzysztof in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13.12.05, 20:45
  2. gwarancja olympus polska
    By michu in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 1.02.05, 11:17

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.