Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: sprzet do fotografii ptakow

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    sprzet do fotografii ptakow

    witam
    klikam ze tak powiem ze stajni nikona mam problem odnosnie sprzetu... fascynuje mnie fotografia ptakow i zwierzat i jak wiadomo dluga ogniskowa to podstawa w tej dziedzinie... posiadam nikkora 70-300vr ktory jest naprawde rewelacyjny lecz brakuje mi ogniskowej :/ wyczytalem ze olympus z racji mniejszej (fizycznie) matrycy ma wiekszy przelicznik (2x) ogniskowych obiektywow niz np. nikon (1.4x)...
    zastanawiam sie nad sprzedaza mojego nikkora i nad kupnem jakiegos lustra olympus + np. zuiko digital 70-300 (chyba dobrze nazwe wpisalem)

    chchialbym sie Was poradzic "co kupic?", co polecacie? dodam ze w przeciwienstwie do sprzetu nikon jestem totalnie zielony jezeli chodzi o olympus..
    czy przesiadka o ktorej pisze to dobry krok? nikon ma strasznie drogie obiektywy... obiektywy innych producentow... np. sigma 150-500 to tez niezly wydatek... bardzo prosze o jakies rady i sugestie
    moj budzet to ok. 2000 - 2500 zl (moze do 3000 ...jak szalec to szalec;p)
    pozdrawiam!

  2. #2
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    178
    Moja galeria
    Mi do ptaszkow wystarczyla by Sigma 50-500,z puszka E 510.Ale ja leniwy amator jestem.Ale bym cos napewno z niej wyciagnal ciekawego.

  3. #3
    | OlyJedi Awatar Morlok
    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    1.373
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Z tym budżetem to tutaj tez nie poszlejesz. Body to min. 3000 PLN, oczywiście takie troszke lepsze, wizjer, autofokus, i.t.p. Szkło 70-300mm, też troche kosztuje, ok.1400pln. Taniej z drugiej reki, ale nie jest najjaśniejsze i nie zbyt szybkie.
    Lepsze od niego optycznie 50-200 masz tutaj: