Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: e-1 z 14-54 czy e-500 z 14-54?

Awatar st3j4
    Mieszka w
    Oława
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria

e-1 z 14-54 czy e-500 z 14-54?

witajcie,

próbowałem znalezc podobny watek, ale udalo mi sie jedynie namierzyc wątek Hrabiego w którym zastanawiał się nad E-1 a E-510.

Sprawa przedstawia się następująco:
    udało mi się wylicytować komplet E-1 z 14-54 pod kątem sprzedania dalej E-1, a zostawienia szkła.
    Jak wiecie - lub nie, bo gadułą na forum nie jestem - posiadam obecnie E-500. Może nie jestem jakiś nałogowym fotografem-amatorem, ale lubię to robić, stąd zakup 14-54. Od kilku dni pojawił się natomiast inny pomysł - zostawienia całego nowowylicytowanego zestawu
    I tu pojawia się pytanie - czy dla kogoś kto ma jakieś tam pojęcie o fotografii (choć - przyznam się ponownie - nie czuję się do końca jeszcze w tym wszystkim mocny) eJedyneczka nie będzie za trudnym aparatem? Lepiej zostać przy e-500, cieszyć się nowym szkłem i trochę zaoszczędzić?

Proszę o jakieś złote myśl

Pozdrawiam,
    J.

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Gundi
    Mieszka w
    Muszyna / Kraków
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez st3j4 Zobacz posta
    witajcie,

próbowałem znalezc podobny watek, ale udalo mi sie jedynie namierzyc wątek Hrabiego w którym zastanawiał się nad E-1 a E-510.

Sprawa przedstawia się następująco:
    udało mi się wylicytować komplet E-1 z 14-54 pod kątem sprzedania dalej E-1, a zostawienia szkła.
    Jak wiecie - lub nie, bo gadułą na forum nie jestem - posiadam obecnie E-500. Może nie jestem jakiś nałogowym fotografem-amatorem, ale lubię to robić, stąd zakup 14-54. Od kilku dni pojawił się natomiast inny pomysł - zostawienia całego nowowylicytowanego zestawu