??
??
Nie ma czegoś takiego jak przepisy ogólne regulujące ilość napraw gwarancyjnych, chyba mylisz gwarancję z rękojmią.
Od kilku lat pracuję w serwisach nie jeden klient się sądził a 99% rozpraw kończyło się wyrokiem w stylu "ze względu na dobro marki i w trosce o klienta sugeruje się aby sprawę rozwiązać polubownie.....(część opisująca ewentualny przebieg naprawy) lub "po rozpatrzeniu opinii przedstawionych przez niezależnego rzeczoznawcę oraz autoryzowany serwis..... sąd ..... i orzeka co następuje. Naprawa powinna być ....."
Nigdy nie nakazano wymiany towaru, jeśli już to pisano że naprawa powinna być przeprowadzona na zasadzie wymiany (nigdy nie była, chyba że firmie dalsze naprawy się nie opłacały).
Pamiętaj nigdy odrazu nie wchodź na drogę prawną bo wtedy 80% firm zapiera się i tylko sprawa się przeciąga. Takie kroki podejmuje się w ostateczności jak już nie ma nadziei lub kończy się gwarancja.
Zdecydowanie skuteczniejsza jest metoda na Japończyka (oni nigdy nie odpuszczają, serwis zawsze ma problemy i trzeba się tłumaczyć) lub przedstawicielstwo handlowe (pod warunkiem że serwis jest inną firmą).
??
Z całym szacunkiem ale mylisz się co do stron. Gwarancję daje Producent a rękojmię Sprzedawca.
Właśnie rozgłos, dlatego pretensje skierowane do centrali które nie wypłynęły na drogę prawną dopingują do działań. Serwis nie chce stracić umowy więc grzecznie łagodzi sprawę.
--------------------------------------------------------------------------------
>>Do Gwarancja, Rękojmia<< Patrząc oczywiście z punktu widzenia klienta końcowego (czyli nas).
??
Dzięki Panowie.Zamieszczone przez mario222
Jak nic nie wyjdzie w następnym miesiącu, skorzystam z w/w schematu.
Po angielsku coś tam potrafie a w raz czego mam niezła pomoc
Narazie jestem po konsultacji z Panią z Euro Coloru, która serwisuje i po 6,11 wysyłam do niej....
Obaczymy co z tego będzie.
Napewno dam znać jak to się skończyło.
Pozdrawiam
Krzysiek 3-miasto
Kurcze mi tez siadła (zdaje się ) komunikacja w aparacie.
Ciekawe jak mnie potraktują![]()
I co jak Cię potraktowali ??Zamieszczone przez dees
Krzysiek 3-miasto
Wracam do mojego NIESZCZĘSNEGO aparatu.
Mineły już 3 tyg i ciągle go nie mam.
Ponac ma być jutro.
Moje pytanko do Was.
Co ja mam zrobić.
Bo wg gwarancji po 14 dniach mi coś przysługuje?? Co??
Co jeżeli jest nie naprawiony po raz 3, czy własciwe 4??
Czy mogę dopłacić i ile i dostać 770UZ ??
Prosze poradzcie mi.
Krzysiek 3-miasto
To są KPINY.
Qwa jestem WŚCIEKŁY !!!!!!!!!!
Aparat ponad 3 tyg bez żadnych powiadomień o przedłuzeniu terminu i co.....
Wrócił NIE TKNIĘTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QWA, qwa, qwa .......
Wyczyścili tylko obiektyw, a głownej wymiany na jaką pojechał nic nie zrobili !!!
Jak można się DOMAGAĆ teraz przy już następnym wysłaniu PINIEDZY lub NOWEGO aparatu ??
Co mi polecićie.... ja nie wytrzymam i na świeta super niespodzianka![]()
Krzysiek 3-miasto