Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: "[NAPRAWA] Oly 750 UZ !!!!!"

  1. #11

    Dołączył
    Mar 2004
    Posty
    104
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    ??

  2. #12

    Dołączył
    Sep 2004
    Posty
    31
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    Nie ma czegoś takiego jak przepisy ogólne regulujące ilość napraw gwarancyjnych, chyba mylisz gwarancję z rękojmią.
    Od kilku lat pracuję w serwisach nie jeden klient się sądził a 99% rozpraw kończyło się wyrokiem w stylu "ze względu na dobro marki i w trosce o klienta sugeruje się aby sprawę rozwiązać polubownie.....(część opisująca ewentualny przebieg naprawy) lub "po rozpatrzeniu opinii przedstawionych przez niezależnego rzeczoznawcę oraz autoryzowany serwis..... sąd ..... i orzeka co następuje. Naprawa powinna być ....."
    Nigdy nie nakazano wymiany towaru, jeśli już to pisano że naprawa powinna być przeprowadzona na zasadzie wymiany (nigdy nie była, chyba że firmie dalsze naprawy się nie opłacały).

    Pamiętaj nigdy odrazu nie wchodź na drogę prawną bo wtedy 80% firm zapiera się i tylko sprawa się przeciąga. Takie kroki podejmuje się w ostateczności jak już nie ma nadziei lub kończy się gwarancja.
    Zdecydowanie skuteczniejsza jest metoda na Japończyka (oni nigdy nie odpuszczają, serwis zawsze ma problemy i trzeba się tłumaczyć) lub przedstawicielstwo handlowe (pod warunkiem że serwis jest inną firmą).

  3. #13

    Dołączył
    Mar 2004
    Posty
    104
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    ??

  4. #14

    Dołączył
    Sep 2004
    Posty
    31
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    Z całym szacunkiem ale mylisz się co do stron. Gwarancję daje Producent a rękojmię Sprzedawca.

    Właśnie rozgłos, dlatego pretensje skierowane do centrali które nie wypłynęły na drogę prawną dopingują do działań. Serwis nie chce stracić umowy więc grzecznie łagodzi sprawę.

    --------------------------------------------------------------------------------
    >>Do Gwarancja, Rękojmia<< Patrząc oczywiście z punktu widzenia klienta końcowego (czyli nas).

  5. #15

    Dołączył
    Mar 2004
    Posty
    104
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    ??

  6. #16

    Dołączył
    Feb 2004
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    193
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez mario222
    Zdecydowanie skuteczniejsza jest metoda na Japończyka (oni nigdy nie odpuszczają, serwis zawsze ma problemy i trzeba się tłumaczyć) lub przedstawicielstwo handlowe (pod warunkiem że serwis jest inną firmą).
    Dzięki Panowie.

    Jak nic nie wyjdzie w następnym miesiącu, skorzystam z w/w schematu.

    Po angielsku coś tam potrafie a w raz czego mam niezła pomoc



    Narazie jestem po konsultacji z Panią z Euro Coloru, która serwisuje i po 6,11 wysyłam do niej....

    Obaczymy co z tego będzie.
    Napewno dam znać jak to się skończyło.

    Pozdrawiam
    Krzysiek 3-miasto

  7. #17

    Dołączył
    Mar 2004
    Mieszka w
    Inowroclaw
    Posty
    35
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Kurcze mi tez siadła (zdaje się ) komunikacja w aparacie .
    Ciekawe jak mnie potraktują

  8. #18

    Dołączył
    Feb 2004
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    193
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez dees
    Kurcze mi tez siadła (zdaje się ) komunikacja w aparacie .
    Ciekawe jak mnie potraktują
    I co jak Cię potraktowali ??
    Krzysiek 3-miasto

  9. #19

    Dołączył
    Feb 2004
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    193
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Wracam do mojego NIESZCZĘSNEGO aparatu.

    Mineły już 3 tyg i ciągle go nie mam.

    Ponac ma być jutro.


    Moje pytanko do Was.
    Co ja mam zrobić.


    Bo wg gwarancji po 14 dniach mi coś przysługuje?? Co??

    Co jeżeli jest nie naprawiony po raz 3, czy własciwe 4??

    Czy mogę dopłacić i ile i dostać 770UZ ??


    Prosze poradzcie mi.
    Krzysiek 3-miasto

  10. #20

    Dołączył
    Feb 2004
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    193
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    To są KPINY.

    Qwa jestem WŚCIEKŁY !!!!!!!!!!

    Aparat ponad 3 tyg bez żadnych powiadomień o przedłuzeniu terminu i co.....
    Wrócił NIE TKNIĘTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    QWA, qwa, qwa .......

    Wyczyścili tylko obiektyw, a głownej wymiany na jaką pojechał nic nie zrobili !!!

    Jak można się DOMAGAĆ teraz przy już następnym wysłaniu PINIEDZY lub NOWEGO aparatu ??

    Co mi polecićie.... ja nie wytrzymam i na świeta super niespodzianka
    Krzysiek 3-miasto

Podobne wątki

  1. Nowa "zimna" sesja zdjęciowa: "Aneta & Monika"
    By Shevers in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13.05.09, 22:49
  2. "4 pory roku - Lato 08" - "Pozostali Zwycięzcy" galeria pokonkursowa
    By mynameisnobody in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 9.10.08, 19:22
  3. "[naprawa gwarancyjna] Jak minie 14 dni...."
    By mjr in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28.07.04, 12:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.