Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Krytyka mile widziana :P

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2004
    Mieszka w
    Trzebnica
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Krytyka mile widziana :P

    Jestem nowym fascynatem fotografii. Nie za bardzo jeszcze znam sie na tych wszystkich ustawieniach i tym co ma sie do czego ale czytam godzinami Wasze tematy i próbuje sie czegoś nauczyć.
    Chciałbym przedstawić Wam moje pierwsze fotki jakie zrobiłem samodzielnie z ręki (a rece troche mnie sie trzęsą )
    http://www.tsk.pl/~tsk285a/roza.JPG
    http://www.tsk.pl/~tsk285a/kwiat.JPG
    http://www.tsk.pl/~tsk285a/zachod.JPG

    To są zdjęcia żywcem ściagnięte z olka c740uz nic nie robiłem PS ani niczym innym
    Wiec jak mozecie ocenicie i powiedzcie co należało by usatwić aby fotki były ładniejsze !!!
    DZIĘKUJĘ !!!

    Moderowane przez Vodnik: Przeniesione do dzialu Ocena zdjec
    Olympus C-740, xD 256+16, Tuleja, FILTR HOYA UV(0) HMC SUPER, dekielek, Statywik Velbon DX-888, soczewki makro 1+2+4+,...

  2. #2
    | OlyJedi Awatar marecki
    Dołączył
    Aug 2004
    Mieszka w
    Kielce
    Posty
    1.766
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    czesc. dla mnie bomba. róża super, drugie troszke gorsze a zachód też spoczko. To ostatnie można by odszumić w NeatImage. Fajne, naprawdę fajne.
    mente et malleo

  3. #3
    Awatar wrocek
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    380
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Nie mogę nic powiedzieć o zdjęciach, bo na moim SDI będę je chyba ściągał do rana (a jeśli ktoś ma modem ?) .
    Nawet jak nie chcesz obrabiać zdjęć na komputerze, to do publikacji w internecie trzeba je zmniejszyć do przyzwoitych rozmiarów

  4. #4
    | OlyJedi
    Dołączył
    Dec 2002
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    1.053
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    czesc
    Pozwolisz ze nie bede sie wyłacznie zachwycał?