Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 22 z 22

Wątek: Aparat w serwisie od 1,5 miesiąca

  1. #21

    Dołączył
    Jan 2004
    Mieszka w
    Opole
    Posty
    86
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Myślę jednak, że każdy, kto na terenie Polski kupił Olka i będzie go reklamował w serwisie Eurocolor to będzie miał problemy z zachowaniem krótkich terminów załatwienia reklamacji gwarancyjnej.
    Nic dobrego o tej firmie (importerze m.in. Olków na Polskę) nie słyszałem, wręcz przeciwnie.
    Każdy, kogo znam (i ja również) wypowiadał się bardzo negatywnie począwszy od serwisu a skończywszy na obsłudze klienta.

  2. #22

    Dołączył
    Sep 2004
    Posty
    7
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    MAM MÓJ APARAT !!!!! :) :) :) :)

    Witam,
    dziś dostałem z powrotem mojego Olka !
    Tytuł postu zdążył się troche zdezaktualizować, ale myslę że zdążę popstrykac jeszcze trochę złotą polską jesień.

    Moja rada dla Was: nie upuszczajcie aparatów, załóżcie pasek i trzymajcie sprzęcik na szyi ! Unikniecie sporych wydatków i "krótkiej" przerwy w posiadaniu aparatu.

    Jeszcze raz dziękuję za wsparcie (duchowe i nie tylko).

    Pozdrawiam
    Mignon

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18.05.08, 22:44
  2. E-300 - po wizycie w serwisie.
    By Marylka in forum E-System
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20.06.07, 22:43

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.