Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Sprzęt do fotografii, prośba

| OlyJedi
    Mieszka w
    Gdańsk
    Siła reputacji
    29
    Moja galeria

Sprzęt do fotografii, prośba

Witam.
    Fotografią zajmuję się od niedawna i nie mam zbyt dużego doświadczenia. Dlatego zwracam się do Państwa o pomoc. Aparat służy mi przede wszystkim jako narzędzie (chociaz to zapewne śmiesznie brzmi). Aparatem fotografuje przedmioty sprzedwane za pośrednictwem internetu, eskpozycje na etykiete. Są to zazwyczaj łóźka jak i przedmioty mniejsze. Zdjęcia zawsze robiłem ze statywu aparatem nikon 3700 przy oświetleniu zewnętrznym (lampa przekłamuje u mnie kolory, produkty błyszczą).
    Chciałbym zagłębić się nieco w temat lustrzanek. Czytam od kilku tyg troche na ten temat. Zastanawiałem się nad kupnem lustrzanki Olympus e520 z aukcji Olympus E-520 + Zuiko 14-42 + Zuiko 40-150
    Dodatkowo karta 8GB
    Markowa i solidna torba na cały zestaw
    za 2079 zł. Interesuje mnie AF w body, stabilizacja. Zdjęcia będą robione zazwyczaj przy oświetleniu dlatego nie potrzebuje wielkich rozpiętości w ISO, aczkolwiek niehciałbym spotkać szumów na niższych wartościach.Czy to dobra cena? Czy te obiektywy "dadzą radę" w zdjęciach o których wspominałem? Czy jest to zestaw uniwersalny do nauki, czy to dobry start w temat lustrzanek. Budźet to około 2 tys, widełki 500 zł. Towar musi być nowy(jako że jest potrzebny w firmie). Chciałbym go zabrać także na rodzinne wypady itd. Czy obiektywy się "nadają"? Nie interesują mnie kompakty ani hybrydy. Ciekawi mnie to czy z czasem można dobrać obiektyw do zdjęć makro w/w aparacie.
    Co polecacie w tym przedziale cenowym dla osoby uczącej sie fotografi?
    Canon, Nikon, Olympus, Pentax?
    Pozdrawiam

Awatar giekon
    Mieszka w
    Gdansk
    Siła reputacji
    17
    Moja galeria