Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: obraz na lcd

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    obraz na lcd

    Zastanawia mnie to, jak uzyskać na monitorze komputera, czy TV obraz jak najbardziej zbliżony do tego, jaki jest widoczny podczas robienia/przegladania zdjęć w aparacie.
    Po przesłaniu zdjęć na komputer zawsze są ciemniejsze, często mniej wyraziste...po prostu nie takie jak wydawało się, że powinny być.
    Jestem fotoamatorką i troche irytuje mnie to, że nie potrafię zgrać jednego obrazu z drugim. Różnica prowadzi do małej frustracji po załadowaniu zdjęć...

    Mam od b.niedawna Olympusa e-520 i w związku z tym chciałabym uzyskać parę wskazówek co do tego, jak robić zdjęcia/ustawić lcd w aparacie(?), bezboleśnie, realistycznie ratować zdjęcia (na ps sie raczej troche znam, ale nie chce spedzac nad nim za wiele czasu).

    Podstawowa sprawa - to co przesyłam na komputer to praktycznie zupelnie inny obraz niz na maluśkim lcd w aparacie. Czemu na tym maluśkim jest AŻ tak 'dobrze', a na monitorze AŻ tak źle?

  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Agulka
    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    888
    Siła reputacji
    36
    Moja galeria
    Nie wiem, czy przeglądałaś ten wątek:
    https://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=14031

    Tam jest trochę wypowiedzi na temat podobny do Twojego.

  3. #3
    | OlyJedi Awatar marecki
    Dołączył
    Aug 2004
    Mieszka w
    Kielce
    Posty
    1.766
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria