Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Wątek: E 520 - dla początkujących?

| OlyJedi Awatar Myszata
    Mieszka w
    północ podkarpacia
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

E 520 - dla początkujących?

Ostatnio zaczęłam intensywnie myśleć, o kupnie swojej pierwszej lustrzanki.
    Po przeczytaniu recenzji jakoś mnie kusi do zakupu Olympusa E 520.
    Jestem amatorką, której sprawia frajdę robienie zdjęć
    Fotografuje głównie
    - zwierzęta w ruchu: koniki, pieski, kotki, ptaki itd. - przydałby się sprzęt, który ich nie rozmaże...
    - makro - kwiatuszki, bączki, trzmieliki, motylki
    - czasem jakieś widoczki, niebo, las
    do tej pory obsługiwałam małe poręczne kompakciki, jednak szybko zaczynało mi brakować tego czegoś
    Głowa robi piękne zdjęcia, ale aparaty nie dają rady ;P
    Nie chcę kupować hybrydy, ani droższej cyfrówki, co będzie jak za szybko je rozpracuje? Nie stać mnie na zmianę aparatów co roku.
    Z lustrzaną zejdzie mi dużo dłużej pozatym mają większe możliwości "rozbudowy".
    Olympus da radę? Szperałam w poszukiwaniu zdjęć i odstraszać mnie nie odstraszają.

Jeśli były podobne tematy to przepraszam najmocniej!
    Niestety nie mam teraz zbyt regularnego dostępu do neta i mogłam przeoczyć dużo tematów ;(...

Z góry dzięki za odpowiedzi!

S4INT
    Gość
    Olympus daje rade, zwłaszcza na początek. Dobry wybór... ale polecałbym Ci poszukać E510 - nie ma między nimi istotnych różnic, a będzie tańszy. Za różnice + trochę dokładki możesz dokupić jakiś obiektyw, który z pewnością poszerzy Twoje możliwości i da więcej frajdy z focenia

Najlepiej poszukaj E510 w double kicie czyli ZD14-42 + ZD40-150 (zwłaszcza starszą, jasniejszą wersje tego obiektywu, z którego jakości będziesz na pewno zadowolona, jakościowo naprawdę niewiele można mu zarzucić, a przyda się np do portretów, zwierzaków itp).

Nowszej, ciemniejszej, (ale i mniejszej i lżejszej) wg mnie nie warto sobie zawracać głowy.