Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Luneta + SP560UZ

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Luneta + SP560UZ

Witam, poszukuję lunety którą będę mógł połączyć z moim olympusem SP 560UZ. Zależy mi na dobrej jakości zdjęć, wiadomo że nigdy nie będzie jakość lustra i tele. Lunety z aparatem będę używał do fotografowania przelotówek ( są to samoloty na wysokościach przelotowych inaczej RNAV spotting), przyrody ( to znaczy różne ptaki, ssaki w lesie na polach itp.), oraz tradycyjnego spottingu na lotnisku ( fotografia samolotów). Chce dodać że jestem zupełnie zielony w temacie lunet i ich łączenia z apratem a więc bardzo proszę o przybliżenie sprawy. Narazie zakup lunety jest na etapie początkowym a więć zakres cenowy jeszcze nieustalony ale wstępnie moge napisać że będzie to jakieś 500zł do 700zł, wiem że nie za dużo ale może jakaś coś się znajdzie.

| OlyJedi
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    Kiedyś drążyłem temat. W zakresie Twojego budżetu chyba najwyżej coś takiego:
    http://www.astrokrak.pl/product_info...roducts_id=190
    ale nie oczekiwałbym rewelacji. Porządne lunety są 10 razy droższe.
    Wrzuć w google hasło: "digiscoping" i poczytaj.

Moderatorka Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Ania_
    Mieszka w
    zDolny Śląsk
    Siła reputacji
    75
    Moja galeria
    Wydaje mi się, że do przyrody to się już całkowicie nadawać nie będzie - zabawy z lunetą przy zwierzakach to niestety drogie hobby.
    15 lat na forum. Dawniej jako Mysikrólik. Zawodowo jestem tu i tu.

Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Znalazłem takie coś: http://teleskopy.pl/product_info.php...B1towa_zielona , co prawda trochę droższe ale może lepsze. Tylko że jest chyba problem, jak do tego podłączyć olympusa, bo w zestawie są chyba jakieś tam przejściówki na aparaty tylko nikona.

| OlyJedi Awatar kubi
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria