Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: weryfikacja.

| OlyJedi Awatar krwawawiewiora
    Mieszka w
    Olsztyn
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

weryfikacja.

witam!
    jestem początkująca w fotografii i chciałabym usłyszeć wasze opinie jako bardziej zaawansowanych użytkowników. przejrzałam wątki i trochę zgłupiałam (pewnie często to słyszycie, więc z góry przepraszam, jeżeli taki temat został już poruszony - moje niedopatrzenie). chcę robić zdjęcia krajobrazowe i ogólnie związane z naturą (kwiatki i robaczki). planuję kupno statywu, filtra polaryzacyjnego, połówkowego szarego (kołowy lub Cokin) i adaptera bagnetowego do Heliosa. czy na początek będzie to odpowiedni zestaw? proszę o weryfikację.
    czasem myślę, że jestem szaloną wiertarką..

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria
    napisz co juz posiadasz, jaki masz aparat.
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Siła reputacji
    180
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez krwawawiewiora Zobacz posta
    witam!
    jestem początkująca w fotografii i chciałabym usłyszeć wasze opinie .....chcę robić zdjęcia krajobrazowe i ogólnie związane z naturą (kwiatki i robaczki). planuję kupno statywu, filtra polaryzacyjnego, połówkowego szarego (kołowy lub Cokin) i adaptera bagnetowego do Heliosa. czy na początek będzie to odpowiedni zestaw? proszę o weryfikację.
    No siemasz.Tez poczatkuje.Nie mam nic poza dwoma kitami,do kwiatkow i robaczkow wystarczy.Na krajobraz to najpierw cos szerokiego kup i statyw,na poczatek polar,szare polowki raczej w systemie Cokina.

Mieszka w
    Olsztyn
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez luc4s Zobacz posta
    napisz co juz posiadasz, jaki masz aparat.
    Olympus e510 z dwoma szkłami kitowymi (14-42mm i 40-150mm).

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria