Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Konfiguracja ustawień SP560UZ- Pomocy !

  1. #1
    gawmix
    Gość

    Konfiguracja ustawień SP560UZ- Pomocy !

    Witam
    Jestem tylko amatorem, proszę o wyrozumiałość !
    Proszę o pomoc jak skonfigurować 560-kę w ustawieniach żeby wychodziły najlepsze zdjęcia
    - nawet jeśli niema dużego słońca w plenerze to twarze często wychodzą za bardzo białe na ustawieniu AUTO ale nad wodą latem też mi tak się zdarzało na ustawieniu scena NAD WODĄ
    - w domu robiąc zdjęcia przy otwartej lampie i na ustawieniu AUTO zdjęcie wychodzi nie ostre i muszę wyostrzać przyciskiem przez dłuższą chwilę
    Najczęściej wykonuję zdjęcia na ustawieniu AUTO lub scena AUKCJE a czasami też MAKRO
    Proszę o pomoc jak najlepiej skonfigurować SP560UZ
    Z góry serdeczne dzięki !
    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów OLYMPUSCLUB.pl
    gawmix

  2. #2
    Animator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar helmuth
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    12.136
    Siła reputacji
    349
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez gawmix Zobacz posta
    - w domu robiąc zdjęcia przy otwartej lampie i na ustawieniu AUTO zdjęcie wychodzi nie ostre i muszę wyostrzać przyciskiem przez dłuższą chwilę
    Dziwne! Auto Focus działa niezależnie od lampy i nie powinno mieć związku. Czy masz zielony znaczek że jest ostro? Może za wcześnie pstrykasz?
    Cytat Zamieszczone przez gawmix Zobacz posta
    Najczęściej wykonuję zdjęcia na ustawieniu AUTO lub scena AUKCJE a czasami też MAKRO
    Proszę o pomoc jak najlepiej skonfigurować SP560UZ
    No to masz problem Jeśli nie zadawalają Cię efekty na AUTO, musisz nauczyć posługiwać się innymi trybami(P,A,S,M), a to wymaga cierpliwości
    Lubię wertykalne piony i horyzontalne poziomy
    W moim wątku, można "grzebać" w moich zdjęciach.
    Główny Prostownik TWA

  3. #3
    Awatar ladyhawke
    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w