Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: Mikroskop

  1. #1
    Awatar koza
    Dołączył
    May 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    492
    Siła reputacji
    54
    Moja galeria

    Mikroskop

    Hej,

    Robił ktoś jakieś rozeznanie w mikroskopach? Najlepiej takich, do których można podpiąć Olka.

    Nie żebym czegoś konkretnego szukał, ale może zamiast kolejnego szkła kupić mikroskop i pobawić się w oglądanie komórek.

    Raczej pytam o nowe sprzęty, wiem że kiedyś były te polskie dobre maszyny ale nie mam doświadczenia,żeby kupować używki.

  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar zigger
    Dołączył
    Dec 2006
    Mieszka w
    Olsztyn
    Posty
    1.618
    Siła reputacji
    95
    Moja galeria
    Jeśli mikroskop jest wyposażony w odpowiedni port, to raczej nie powinno być problemu z podłączeniem aparatu dowolnej marki, bo to kwestia adaptera. Można też pokusić się o wyprowadzenie obrazu przez okular, ale to taka trochę partyzantka.
    A co do konkretnej marki/modelu i jego parametrów, to chyba musisz zdefiniować obiekt, no i fundusze
    Moczarom... mówimy zdecydowane NIE!!!

  3. #3
    Awatar koza
    Dołączył
    May 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    492
    Siła reputacji
    54
    Moja galeria
    To tak:

    1. Chcę coś, czym moje wnuki za 40 lat będą się mogły bawić. Czyli ma być solidne, niekoniecznie mieć tony elektroniki (a nawet lepiej).
    2. Coś modułowego, przez analogię do foto: chcę kupić body z kitem a potem bawić się w kolejne obiektywy. Czyli żeby nie zamykać się przykładowo na jeden rodzaj oświetlenia.
    3. Co bym chciał obserwować: jeśli dałoby się obejrzeć jakieś pantofelki czy coś takiego to byłoby spoko. Też nie wykluczam oglądania różnych skał czy minerałów. (podejrzewam, że to ma wpływ na światło)