Strona 25 z 25 PierwszyPierwszy ... 15232425
Pokaż wyniki od 241 do 249 z 249

Wątek: Olympus 100-400mm f/5.0-6.3 IS

  1. #241

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Ostatni mój zakup obiektyw za 6,5 kzł został dostarczony bez potwierdzenia odbioru. Zostawiony pod innym adresem bez jakiegokolwiek potwierdzenia. Wg Ciebie mogę dostać zwrot kasy z PayPal jeśli otworzę spór ze sprzedawcą?
    W ostatnim roku w ten sposób otrzymałem prawie wszystkie zakupy. Zwrócą mi kasę bo nie mają potwierdzenia odbioru? Zwrócą milionom ludzi, którzy zechcą wykorzystać podobne przypadki twierdząc, że nie dostali towaru bo przecież nie potwierdzili odbioru przesyłki?

  2. #242
    Awatar m_a_g
    Dołączył
    May 2021
    Mieszka w
    Earth
    Posty
    239
    Siła reputacji
    39
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Boost Zobacz posta
    Ostatni mój zakup obiektyw za 6,5 kzł został dostarczony bez potwierdzenia odbioru. Zostawiony pod innym adresem bez jakiegokolwiek potwierdzenia. Wg Ciebie mogę dostać zwrot kasy z PayPal jeśli otworzę spór ze sprzedawcą?
    W ostatnim roku w ten sposób otrzymałem prawie wszystkie zakupy. Zwrócą mi kasę bo nie mają potwierdzenia odbioru? Zwrócą milionom ludzi, którzy zechcą wykorzystać podobne przypadki twierdząc, że nie dostali towaru bo przecież nie potwierdzili odbioru przesyłki?
    Ustalmy coś: numer przesyłki i informacja na stronie poczty / kuriera to jest dla PayPal potwierdzenie odbioru. Jeżeli status jest "doręczono", to znaczy, że doręczono.
    Natomiast to że firmy kurierskie i poczta z powodu COVID nie egzekwują podpisu, to już co innego.
    Jeżeli ktoś nie otrzymał towaru a numer przesyłki pokazuje "doręczona", i przesyłka została nadana jako polecona czy inne tam "signature required", to masz prawo udać się z tym na pocztę i złożyć reklamację, domagając się okazania dokumentu z Twoim podpisem.
    Natomiast w drugą stronę - to jest dostałeś towar i nic nie podpisałeś bo listonosz olał sprawę, i chcesz teraz wyłudzić kasę - wierz mi, większości ludzi na świecie to nie przyjdzie do głowy...Nie dlatego że są głupi. Są po prostu uczciwi i nie chcą kraść.

  3. #243

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Ale przecież o tym mówię. Nie dostałeś przesyłki a sprzedawca ma dowód nadania i jakieś potwierdzenie doręczenia bez podpisu. Ty nie wiesz co ma sprzedawca bo oni po zgłoszeniu reklamacji przestają się odzywać. Po prostu nie dostałeś towaru. PayPal nie zwróci kasy a Ty napisałeś, że zawsze zwraca jeśli nie dostanie się przesyłki.

    Reklamacja u doręczyciela to zupełnie inna sprawa.

  4. #244
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    4.856
    Siła reputacji
    136
    Moja galeria
    Panowie bardzo ciekawa dyskusja, ale nie ten watek
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  5. #245

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez luc4s Zobacz posta
    Panowie bardzo ciekawa dyskusja, ale nie ten watek
    No faktycznie chociaż.... Jakby ktoś chciał 100-400 kupić taniej gdzieś daleko....

  6. #246
    Awatar m_a_g
    Dołączył
    May 2021
    Mieszka w
    Earth
    Posty
    239
    Siła reputacji
    39
    Moja galeria
    Jedno zdjęcie lepsze niż 1000 słów, to żeby podsumować temat, a raczej offtop, wczoraj dostałem kolejny zwrot pieniędzy z PayPal.
    Na przesyłkę zagraniczną z "globalnego sklepu internetowego" jak się wyraził kolega @Boost, czekałem ponad miesiąc, paczki nie ma - według poczty ciągle jest w tranzycie, dwa kliknięcia myszką w PayPal, i zwrot kasy.
    Jeżeli ktoś ciągle ma jakieś wątpliwości co do tego że PayPal to bezpieczny sposób płatności za produkty, to już nie mam więcej argumentów.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Screen Shot 2021-06-10 at 06.47.42.png
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	702,5 KB
ID:	234475
    Ostatnio edytowane przez m_a_g ; 10.06.21 o 13:00

  7. #247

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez m_a_g Zobacz posta
    Jedno zdjęcie lepsze niż 1000 słów, to żeby podsumować temat, a raczej offtop, wczoraj dostałem kolejny zwrot pieniędzy z PayPal.
    Na przesyłkę zagraniczną z "globalnego sklepu internetowego" jak się wyraził kolega @Boost, czekałem ponad miesiąc, paczki nie ma - według poczty ciągle jest w tranzycie, dwa kliknięcia myszką w PayPal, i zwrot kasy.
    Jeżeli ktoś ciągle ma jakieś wątpliwości co do tego że PayPal to bezpieczny sposób płatności za produkty, to już nie mam więcej argumentów.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Screen Shot 2021-06-10 at 06.47.42.png
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	702,5 KB
ID:	234475
    Uparty i udaje że nie rozumie o co chodzi....
    Ja też dostałem bo paczka była w tranzycie ok 40 dni ale okazało się, że sklep nie wysłał pomimo, że był tracking. Po fakcie przeprosili. Ja napisałem, że można nie dostać zwrotu jeśli .... Słowo klucz to "można" no ale....

    A z ciekawości - jaki globalny sklep wysyła paczki pocztą?

  8. #248
    Awatar m_a_g
    Dołączył
    May 2021
    Mieszka w
    Earth
    Posty
    239
    Siła reputacji
    39
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Boost Zobacz posta
    Uparty i udaje że nie rozumie o co chodzi....
    Ja też dostałem bo paczka była w tranzycie ok 40 dni ale okazało się, że sklep nie wysłał pomimo, że był tracking. Po fakcie przeprosili. Ja napisałem, że można nie dostać zwrotu jeśli .... Słowo klucz to "można" no ale....
    Zastanawiałem się czy dasz radę dyskutować z faktami, ale jak się okazuje, dasz Mnie oddali, Tobie oddali, a Ty ciągle teoretyzujesz że mogą nie oddać.
    Można nie dostać zwrotu tak samo jak można zostać potrąconym przez samochód przechodząc na pasach na zielonym świetle, albo zginąć od uderzenia pioruna w słoneczny dzień. Jest to teoretycznie możliwe. Ale to nie znaczy że mamy wszyscy siedzieć w domu i nie wychodzić, tak samo jak głupotą jest rezygnowanie z zakupów przez PayPal bo "można" nie dostać zwrotu, bo w praktyce w 99.99% przypadków w przypadku braku dowodu doręczenia towaru PayPal staje po stronie kupującego. I nie dlatego że to dobrzy ludzie, tylko nic ich to nie kosztuje bo oddają nie swoje pieniądze, a dwa jest to dobre dla PayPal jako firmy - im więcej ludzi czuje się bezpiecznie płacąc z nimi, tym więcej ludzi ich używa, i tym więcej zarabiają.

    Odnośnie tego jaki globalny sklep wysyła paczki pocztą - chociażby Amazon...

    PS. Droga administracjo / moderacjo - zrobił się tu taki offtop - może by to wydzielić i przenieść do innego nowego tematu coby nie zaśmiecać wątku o obiektywie? Bo aż mi wstyd że przyczyniłem się do tej dyskusji nie na temat.
    Ostatnio edytowane przez m_a_g ; 10.06.21 o 23:32

  9. #249

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez m_a_g Zobacz posta
    Zastanawiałem się czy dasz radę dyskutować z faktami, ale jak się okazuje, dasz Mnie oddali, Tobie oddali, a Ty ciągle teoretyzujesz że mogą nie oddać.
    Można nie dostać zwrotu tak samo jak można zostać potrąconym przez samochód przechodząc na pasach na zielonym świetle, albo zginąć od uderzenia pioruna w słoneczny dzień. Jest to teoretycznie możliwe. Ale to nie znaczy że mamy wszyscy siedzieć w domu i nie wychodzić, tak samo jak głupotą jest rezygnowanie z zakupów przez PayPal bo "można" nie dostać zwrotu, bo w praktyce w 99.99% przypadków w przypadku braku dowodu doręczenia towaru PayPal staje po stronie kupującego. I nie dlatego że to dobrzy ludzie, tylko nic ich to nie kosztuje bo oddają nie swoje pieniądze, a dwa jest to dobre dla PayPal jako firmy - im więcej ludzi czuje się bezpiecznie płacąc z nimi, tym więcej ludzi ich używa, i tym więcej zarabiają.

    Odnośnie tego jaki globalny sklep wysyła paczki pocztą - chociażby Amazon...

    PS. Droga administracjo / moderacjo - zrobił się tu taki offtop - może by to wydzielić i przenieść do innego nowego tematu coby nie zaśmiecać wątku o obiektywie? Bo aż mi wstyd że przyczyniłem się do tej dyskusji nie na temat.
    Dużo piszesz i napisałeś kilkanaście postów dyskutując ze słowem "można" i na koniec przyznałeś, że jednak można i dalej coś tam nawijasz. Znam osoby, które walczą o zwrot w sytuacji jaką opisałem.

    Sklepy globalne to sklepy, które sprzedają towary z dostawą bez cła. Np. Eglobal czy Digitaland jeśli chodzi o foto. Nie mylić ze sklepami, które po prostu sprzedają na całym świecie jak np. Amazon. Z Amazonu masz przesyłkę wysłaną standardowo czyli określonym sposobem. Ze sklepów globalnych o losie przesyłki przez 80% czasu dostawy wie tylko sklep. Ty dostajesz tylko tracking ze sklepu, który ma się nijak do tego co dzieje się z przesyłką tak jak np. mój przypadek kiedy tracking był chyba przez ponad tydzień a potem się okazało, że towar nie był wysłany. Gdybyś kupował w takich sklepach to byś normalnie to wiedział ale jako klient Amazonu skąd masz to niby wiedzieć?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 2.07.20, 08:30
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 5.03.20, 22:40
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 3.07.19, 18:00
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24.01.19, 08:30
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24.01.19, 08:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.