Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: Kia Venga

  1. #11
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Ziemia Zawkrzeńska.
    Posty
    890
    Siła reputacji
    82
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Hiszpan63 Zobacz posta
    Bo jak Ci zmienia bieg na wyższy i zwalnia na podjeździe , to trzeba manualnie go zredukować do trójki i nie deptać gazu do podłogi . Nie znam Kia , ale mam automaty we wszystkich volvo . Normalnie , na spokojnie ciągnie się przyczepkę pod górki . Trzeba tylko trochę poczytać jak się należy posługiwać automatem danej konstrukcji w górach .
    Wczoraj to samo powiedział mi kolega, który jeżdzi ciągnikiem siodłowym i osobówką ze skrzynią w automacie.
    Najważniejsza jest historia.
    "Narody tracąc pamięć tracą życie" CKN

  2. #12
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar szafir51
    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2.714
    Siła reputacji
    210
    Moja galeria
    wystarczyłoby pojeździć autem z dwusprzęgłowym, 7-biegowym automatem i silnikiem z momentem >250 Nm i już się okazuje, że nie jest tak źle

  3. #13
    Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Bodzip
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Gorlice
    Posty
    20.078
    Siła reputacji
    377
    Moja galeria
    Uczę się. Wczoraj zrobiłem jakieś 200 km - wprawdzie nie po mieście tylko po górach, i zszedłem ze zużyciem do 8,7/100. Ale ja sobie tak lajtowo jechałem, fakt miałem 4 dziewuchy w środku.
    cerkiewki || Beskid Niski || mój wątek || mój drugi wątek|| makro||
    Wychodzi się na pole, a nie na dwór o! ||Nadnaczelny Weryfikator TWA i wszystkiego
    W moich wątkach można offtopować i grzebać w zdjęciach ||Łowca spamerów||popieram stopkę Krakmana ||

  4. #14
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar henry1
    Dołączył
    Jun 2006
    Mieszka w
    Stołeczne Miasto Poznań
    Posty
    7.579
    Siła reputacji
    279
    Moja galeria
    Lajtowo, z czterema dziewuchami, ciekawe...

    W ogródku sąsiadki są ładne kwiatki.
    Popieram Stopkę Krakmana
    !

    LUBIĘ WYCHODZIĆ NA DWÓR, NA POLE MAM ZA DALEKO.

  5. #15
    Awatar Hiszpan63
    Dołączył
    Jan 2018
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    209
    Siła reputacji
    54
    Moja galeria
    Bo z facetami jest jak z winem ... im starszy tym mocniejszy , więcej i dłużej rozkłada na łopatki ...



    .. tak sobie pomyślałem , że Boguś się obrazi , ale już wiem , że nie ...
    Ostatnio edytowane przez Hiszpan63 ; 4.06.19 o 14:54

  6. #16
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    1.584
    Siła reputacji
    145
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez szafir51 Zobacz posta
    wystarczyłoby pojeździć autem z dwusprzęgłowym, 7-biegowym automatem i silnikiem z momentem >250 Nm i już się okazuje, że nie jest tak źle
    i potem płakać jak się szybko popsuje ale co tam, że wszyscy mechanicy o tym wiedzą i mówią
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

  7. #17

    Dołączył
    Jun 2019
    Mieszka w
    Polska
    Posty
    60
    Siła reputacji
    6
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez szafir51 Zobacz posta
    wystarczyłoby pojeździć autem z dwusprzęgłowym, 7-biegowym automatem i silnikiem z momentem >250 Nm i już się okazuje, że nie jest tak źle
    Nawet bez 250 km. Passat cc 1,4 turbo dsg. Zero problemów. Wyprzedza się bezproblemowo. Przyśpieszenie lepsze/porównywalne z 1,8t w manualu. Żadna osoba wsiadająca pierwszy raz nie powie, że to 1,4. 180 tysięcy zero problemów.
    Typowy automat potrzebuje mocy. Dwusprzęgłówki zdecydowanie mniej.

  8. #18
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    1.584
    Siła reputacji
    145
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Boost Zobacz posta
    Nawet bez 250 km. Passat cc 1,4 turbo dsg. Zero problemów. Wyprzedza się bezproblemowo. Przyśpieszenie lepsze/porównywalne z 1,8t w manualu. Żadna osoba wsiadająca pierwszy raz nie powie, że to 1,4. 180 tysięcy zero problemów.
    Typowy automat potrzebuje mocy. Dwusprzęgłówki zdecydowanie mniej.
    możesz dokładnie wytłumaczyć dlaczego "zwykły" automat potrzebuje dużo mocy, a dwósprzegłówka nie ? ciekawość mnie zżera !! z którego roku jest ten CC ? do pewnego roku 1,4 w turbo od VW był uważany za najgorszy silnik na świecie
    https://www.auto-swiat.pl/porady/eks...sterki/4q4c8nf - aby nie być gołosłownym
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

  9. #19
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.661
    Siła reputacji
    152
    Moja galeria
    Automat klasyczny traci moc w porównaniu z manualem. dwusprzegłówka, tego nie ma. Teroria.

    Na codzień różnic w jeździe nie wyczuwam.

  10. #20
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    1.584
    Siła reputacji
    145
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez grizz Zobacz posta
    Automat klasyczny traci moc w porównaniu z manualem. dwusprzegłówka, tego nie ma. Teroria.

    Na codzień różnic w jeździe nie wyczuwam.
    ok, tylko jak to się dzieje, że tak jest ?jakaś magia ? czy "ludowe" teorie ? zwykły automat -> obroty, zmiana biegu góra/dół, dłuższy czas takiej zmiany + ogólnie pojęty komfort takiej zmiany - OK, 2sprzęgłówka to samo tylko w zależności czy obroty rosną/maleją już jest ten "następny bieg"(biegi parzyste i nieparzyste) ,przy "sprawnym" kierowcy różnice są pomijalne przy manualu, o dziwo 2sprzęgłowka daje czasami ciała podczas wyprzedzania kiedy zrzuca bieg i potrzebujemy gwałtownie przyspieszyć bo jesteśmy na nieparzystym, a musimy być na parzystym, itp + tak jak pisałem niebotyczne koszty naprawy 2sprzęgła
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.