Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Olympus OMD EM10 MarkIII, 14-42, 40-150 początkujący

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Olympus OMD EM10 MarkIII, 14-42, 40-150 początkujący

    Witam,
    Zaczynam przygodę z fotografią bezlusterkową.
    Jestem baaardzo początkujący i potrzebuje pomocy.
    Mam Olympusa OMD EM10 MarkIII, obiektyw 14-42 i 40-150


    Czy ten model zapisuje zdjęcia we wszystkich formatach (np .jpg).?
    O czym powinienem wiedzieć w ogóle i od czego zacząć?
    Dodam, że trochę bawiłem sie lustrzanką Olympus E510, ale tylko trochę (totalny brak czasu).
    I jeszcze chciałbym dokupić jakiś sensowny teleobiektyw, jaki?
    Czytałem inne wątki, ale nie rozwiały one moich wątpliwości.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar psl
    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    589
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    To w jakich formatach aparat zapisuje masz w instrukcji i menu. Teleobiektyw już masz. Dlaczego chcesz inny?

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez psl Zobacz posta
    To w jakich formatach aparat zapisuje masz w instrukcji i menu. Teleobiektyw już masz. Dlaczego chcesz inny?
    Ktoś mi napowiadał o Tamronach (nie znam sie na tym zupełnie), że sa lepsze. Czy taki obiektyw, mimo, że ma inną średnice da sie zamocowac do tego aparatu? I czy w ogóle ma sens taka zamiana?
    I czy w ogóle jest jakis lepszy teleobiektyw niż 40-150 ??
    Czu obiektyw od lustrzanki da się jakos zainstalować do ww bezlusterkowca?

  4. #4
    Awatar Hiszpan63
    Dołączył
    Jan 2018
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    636
    Siła reputacji
    130
    Moja galeria