Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Napięcie w akumlatorach ?!

| OlyJedi Awatar jacQu
    Mieszka w
    -=DolnyŚląsk=-
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria

Napięcie w akumlatorach ?!

Witajcie!
    Jestem początkującym fotografem-amatorem i szczęśliwym posiadaczem C-4000
    Chciałem dowiedzieć się czegoś a propos akumlatorów.
    Znajomy ma starszy model Olka i twierdzi, że kupił kiedyś akumlatory o napięciu 1.2V i po 10-15 były do niczego, trzeba je było od nowa ładować.
    Twierdzi, że najlepsze są 1.5V
    Jak Wy, drodzy Forumowicze, się na to zapatrujecie?

Jeśli możecie, doradźcie mi coś z tej oto listy zestawów ład. + aku.
    http://allegro.pl/showcat.php?id=887...&change_view=1
    (zmodyfikowana pod względem województwa )
    Coś w miarego przystępnego cenowo, a zarazem dobrego jakościowo

Pozdrawiam
    Początkujący

| OlyJedi
    Mieszka w
    Inowroclaw
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    gdzieś, kiedyś, ktoś ponoć widział takie aku. ale to było dawno i nie prawda . a znajomy sie myli. nie ma zadnych kłopotów z dostepnymi akumulatorami 1.2 V. swoich uzywam od roku i nie zauwazylem spadku pojemnosci (kilkadziesiąt cykli). ładowarę mam tą:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=26242465
    i sobię chwalę. 4 akumulatory 2000 mAh ładuje mi w jakieś 5-6 godzin.
    przy wyborze ladowarki uważaj na to czy obsługuje aku Ni-Mh. bo niektóre są tylko do Ni-Cd i nie załadują w pełni akumulatora Ni-Mh.
    Gods Made Heavy Metal

| OlyJedi Awatar jacQu
    Mieszka w
    -=DolnyŚląsk=-
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    zjadłem jedno słowo w poście powyżej i od razu zmieniło sens całej wypowiedzi:
    "..że kupił kiedyś akumlatory o napięciu 1.2V i po 10-15 zdjęciach były do niczego.."

Cytat Zamieszczone przez hillel
    W komplecie do niej są ogniwa Forever 2400. Pisałeś, że masz 2000. Masz mniejsze, ale markowe? Jakie to ma znaczenie? Czy te które są zawarte w komplecie (Forever) są dobre?