Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Jaki obiektyw wybrać na początek..?

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2018
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Jaki obiektyw wybrać na początek..?

    Witam, chciałabym rozpocząć swoja przygodę z fotografią, mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.
    Rozważam kupno Olympusa OM-D E-M10 Mark ll. Teraz pytanie do was, jaki dobrać do niego obiektyw? Nie chcę, żeby był bardzo drogi, ale wiadomo, nie chce kupić też jakiegoś shitu..
    Jestem początkująca, ale nie chcę tylko aparatu, żeby zrobić byle jakie zdjęcie na raz i tyle. Chciałabym coś, nad czym będę mogła jednak posiedzieć, pomyśleć i rozgryzć, aby uzyskać zadowalający efekt. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i pomożecie.

  2. #2
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Posty
    7.421
    Siła reputacji
    290
    Moja galeria
    Myślę, że na tym etapie najtańszy zestaw z kitem będzie najlepszym rozwiązaniem. Teraz nie produkuje się złych obiektywów, za cały "shit" odpowiada fotograf. Kasę przeznaczoną na obiektyw wydaj, jak już się trochę poduczysz i będziesz wiedziała jakie zdjęcia chcesz robić. Jeśli obiektyw ma być niezbyt drogi, to warto by było, żebyś miała świadomość, że nie wybrałaś sobie systemu z najtańszymi obiektywami.
    W internecie nie szukam miłości i akceptacji. Te tematy załatwiam w realu. W internecie szukam partnerów do dyskusji.
    Aktualnie odpoczywam na autobanie.

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2018
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    A jaki konkretny obiektyw kitowy polecasz?

  4. #4
    | OlyJedi Awatar psl
    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    589
    Siła reputacji
    25
    Moja galeria
    Ten, który jest w zestawie z aparatem. 14-42mm.

  5. #5
    Awatar Makromaniak
    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    748
    Siła reputacji
    100
    Moja galeria