Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Dobór szkieł na start do OM-D E-M10 Mark II / OM-D E-M5 Mark II

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2017
    Posty
    6
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Dobór szkieł na start do OM-D E-M10 Mark II / OM-D E-M5 Mark II

    Witam,

    Jest to mój pierwszy post na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.

    Jestem totalnym amatorem z przeszłością kompaktowo superzoomową, ale w końcu zamierzam wkroczyć w świat bardziej zaawansowanych aparatów.

    Jakieś tam podstawy fotografii mam opanowane. Nawet na kurs kiedyś chodziłem. Nie mniej przez brak sensownego aparatu mój zapał do fotografowania wygasł niemal całkowicie.

    Obecnie przymierzam się do zakupu Olympusa OM-D E-M10 Mark II lub OM-D E-M5 Mark II. Będzie to raczej aparat na długie lata więc bardzo poważnie rozważam zakup E-M5 z uwagi na zdecydowanie solidniejszy korpus. Problem w tym, że zakup E-M5 wiązać się będzie z koniecznością pójścia na kompromisy jeśli chodzi o szkła. Z obejrzanych testów wynika, że stabilizacja jest zauważalnie lepsza niż w E-M10. Lubie fotografować pejzaże/architekturę więc tryb hi res również powinien się sprawdzić. Dla mnie osobiście zewnętrzna lampa dodawana do zestawu także jest na plus. Ma regulowaną głowicę co na początek powinno mi wystarczyć aby doświetlić scenę przy słabszym (odbitym od sufitu) świetle w moim niskim mieszkaniu. Oczywiście można ją dokupić osobno za 300 zł, ale zawsze to jeden zakup mniej No i na koniec pełna regulacja ekranu. Wielki plus ze względu na "selfie". Przeglądam ostatnio dużo swoich zdjęć i mnie tam w zasadzie nie ma . Możliwość wykonania raz na jakiś czas zdjęcia z ręki na którym będę ja i moja rodzina a nie tylko moja rodzina to zawsze plus. Oczywiście wiem, że do tego będzie potrzebny odpowiedni obiektyw...

    Generalnie aparat będzie wykorzystywany do: