Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Projekt

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2016
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Projekt

    Witam,
    Studiuję gospodarkę odpadami, na przedmiot odpady niebezpieczne mam opracować program gospodarki odpadami niebezpiecznymi dla zakładu fotograficznego.
    Chciałam Was prosić o pomoc. Mianowicie: potrzebny mi opis „technologii” wywoływania odbitek i kliszy czarno białych i kolorowych oraz najważniejsze: potrzebuję orientacyjnych ILOŚCI i rodzaje tych wszystkich odczynników chemicznych jakie zużywa zakład fotograficzny w ciągu roku. Jestem całkowicie zielona w temacie fotografii, próbowałam się przebić przez te wszystkie poradniki internetowe, ale mam jeszcze większy mętlik w głowie.
    pozdrawiam

  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar aga_piet
    Dołączył
    Sep 2006
    Mieszka w
    Tczew
    Posty
    7.334
    Siła reputacji
    202
    Moja galeria
    Najlepiej, gdybyś zagadała do właścicieli jakichś zakładów/pracowni fotograficznych, i to najlepiej starych.

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2016
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    jetem tego świadoma, ale najpierw chcę przetestować siłę internetu

  4. #4
    Moderator | OlyJedi Awatar apz
    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    Beskid Mały; Andrychów
    Posty
    18.235
    Siła reputacji
    337
    Moja galeria
    Zapytaj w Fujifilm, Kodaku na pewno są normatywy do maszyn produkujących odbitki,
    E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro

  5. #5
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.859
    Siła reputacji
    162
    Moja galeria
    Na początek, to zastanów się czy wiesz co dokładnie masz zrobić. Masz podane założenia, czy musisz sama coś wymyslić.