Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: refurbished, b-ware, odnowiony przez producenta - gwarancja

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2016
    Posty
    120
    Siła reputacji
    38
    Moja galeria

    refurbished, b-ware, odnowiony przez producenta - gwarancja

    Na e-bay'u jest sklep Olympusa sprzedający sprzęt opisany jak w temacie objęty 12-miesięczną gwarancją. Czy ktoś wie/sprawdził na własnej skórze jak to wygląda w praktyce?
    Kupiłem na aukcji takie body. W pudełku dostałem kartę gwarancyjną, ale bez pieczątki Sprzedającego.
    Jak teraz wygląda procedura ewentualnej naprawy gwarancyjnej? Gdzie muszę wysłać sprzęt i co dołączyć (kartę gwaranycjną? dowód zakupu?).

    A jak to wygląda w przypadku kupna sprzętu używanego? Co muszę dostać oprócz sprzętu żeby móc skorzystać z naprawy gwarancyjnej?

    Dzięki za informacje.

  2. #2
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar szafir51
    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2.819
    Siła reputacji
    224
    Moja galeria
    a nie łatwiej napisać do sprzedającego? Będziesz miał pewne info z pierwszej ręki i przy okazji podzielisz się informacjami na forum

Podobne wątki

  1. Stan przedzawałowy przez OM, czy przez nieuctwo??
    By piksel in forum Porady dotyczące fotografii
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28.05.13, 22:54

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.