Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Olympus PEN E-PL6 dla totalnego amatora???

  1. #1

    Dołączył
    May 2016
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Olympus PEN E-PL6 dla totalnego amatora???

    Witam serdecznie,

    Przymierzam się do zakupu nowego aparatu. Mam zwykłą cyfrówkę ale bardzo długo łapie ostrość i robienie nią zdjęć dziecku, które jest w ciągłym ruchu, jest niemal niemożliwe. Oczywiście szybciej jest telefonem ale jakość bez porównania.
    Dodatkowo lubię robić zdjęcia, łapać ciekawe kadry, sprawia mi to przyjemność I przed kolejnymi wakacjami chciałabym zainwestować w nowy aparat.
    Jestem totalnym nowicjuszem jeśli chodzi o temat wyboru aparatu. Chcę, żeby był lekki i nie wymagał dużo dodatkowego sprzętu- zwykle w jednej ręce mam swoją torbę i plecak dziecka a w drugiej- dziecko Chcę, żeby miał możliwość robienia zdjęć z wyostrzonym pierwszym planem (tło zamazane) i żeby zdjęcia w słabym, wieczornym świetle również nie były dla niego problemem.

    Polecono mi PEN'a E-PL6 ze względu na dobrą matrycę. Akurat jest promocja i do aparatu dostaje się dwa obiektywy 14-42 +40-150.

    Moje pytania:
    1. Czy jest to aparat dla amatora? Czy nie sprawia problemów z obsługą i pozwala osiągnąć to na czym mi zależy?
    2. Czy te dodatkowe obiektywy są niezbędne? Do czego właściwie ich się używa? Będę wdzięczna jeśli ktoś mi to wytłumaczy

    Z góry dziękuję za wszystkie informacje.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Karol
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    las pod TARNOWem...
    Posty
    5.346
    Siła reputacji
    170
    Moja galeria
    Witaj na Forum!