Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: co wybrac?? Olympus E-410 czy Sony A100???

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    co wybrac?? Olympus E-410 czy Sony A100???

    witam,
    wiekszosc obcujacych tu osob sa zwolennikami Olympusa ale prosze o szczera pomoc w wyborze pomiedzy Olympus E-410 a Sony A100? a moze cos lepszego z tej beczki?
    jestem bardziej amatorem. posiadam okolo 2000zl
    dzieki z gory

  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar salvadhor
    Dołączył
    Aug 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    1.783
    Siła reputacji
    71
    Moja galeria
    W tej cenie kupisz e410 z dwoma szkłami, a sony a100 z jednym. Na dodatek, kit olka jest już uznaną klasą jakościową (jeśli chodzi o jakość zdjęć).

    E410 trzyma się na pewno inaczej niż A100 - najlepiej to przetestować samemu. Co do elektroniki - a100 wydaje się dotrzymywać kroku, a nawet wyprzedzać olka w zakresie szumu.
    E410 ma LV, na pewno działający filtr usuwający kurz z matrycy (w granicach rozsądku). to konstrukcja młodsza niż a100.

    Jednak, to generalnie szkła i zakres przez nie pokrywany, są przy takim dylemacie głównym determinantem wyboru.

    ps. I chyba NTD jak widzę

  3. #3
    | OlyJedi Awatar MicSzu
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Wioska
    Posty
    1.189
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Jak posiadasz 2000 dołóż jakieś 100zł i wez E-510+ kit w tym przedziale nic lepszego nie dostaniesz, a jeśli nie to polecam też E-410 ( to samo co E-510 z tym, że bez stabilizacji i mniejszy) choc właśnie wyszedł grip i jest już dostępny. Oba Olki są lepsze od A100 ponieważ ten to juz jak by nie było ''dziadek'' PS. a jesli już koniecznie chcesz sonego to bierz A200 a nie stare A100 bo różnicy w cenie praktycznie nie ma.
    E-3,E-510;F8, ZD14-54,S30,ZD40-150,FL50,FL50R,FL36R... i co dalej ? ? ?

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria